تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804429932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای شیرازی و پسرش در پوشش مسابقات مختف فوتبال |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ماجرای شیرازی و پسرش در پوشش مسابقات مختف فوتبال
پسر خوش تیپ آقای دکتر که یک سمت دیگر هم دارد و در مسابقات لیگ برتر نقش رابط با رسانه ها را بازی می کند. توانایی اش بیشتر از اینهاست طوری که می تواند در یک روز، در دو بازی از لیگ برتر متصدی رسانه ها باشد! معراج شیرازی همچنان مسئول مسابقاتی است که چند سالی است در آسیا منسوخ شده.
کد خبر: ۵۴۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ - 18 October 2015


به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از خبرآنلاین، مسئول هماهنگی بازی دیروز سایپا و ذوب آهن ، در مسابقه ای که باید تا پایانش در ورزشگاه می ماند ، خیلی سریع از آن ورزشگاه و قبل از پایان مسابقه به ورزشگاه آزادی آمد تا بازی پخش مستقیم در آزادی را هم از دست ندهد و بتواند به همراه پسرش این بازی پخش زنده را هم در کارنامه فعالیتش به عنوان مسئول هماهنگی داشته باشد. حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران کسی است که باری دیگر یکی از آن شاهکارهایش را انجام داده و این ماموریت های احتمالا سخت را تنها خودش انجام داده تا کس دیگری این مسئولیت را نداشته باشد.
 معراج شیرازی؛اگر پدرش با عکس گرفتن در کنار ستاره های فوتبال در محل ثبت قرارداد آنها به شهرت رسید او خیلی زودتر دارد این راه را طی می کند و با باری که پدر روی دوشش گذاشته هر چند وظیفه اش سنگین تر شده است اما در قاب بیشتر دوربین ها هست و احتمالا حالا او را خیلی بیشتر از حبیب شیرازی می شناسند.


ماجرای شیرازی و پسرش در پوشش مسابقات مختف فوتبال


معراج متولد سال 67 و لیسانس برق است.اما از آنجا که رشته تحصیلی او هیچ منافاتی با فعالیت پدر ندارد راهش به سوی دیگری کج شد و اگر در اینترنت جستجو کنید مقابل سمت او(که عضوی از هیات فوتبال است)نوشته شده مدیر ویژن ، هیئت فوتبال استان تهران.ویژنی که سالهاست دیگر در آسیا برگزار نمی شود و تنها در ایران است که هنوز طرح آن برقرار است و اجرا می شود.نکته اما این نیست.پسر خوش تیپ آقای دکتر که یک سمت دیگر هم دارد و در مسابقات لیگ برتر نقش رابط با رسانه ها را بازی می کند. توانایی اش بیشتر از اینهاست طوری که می تواند در یک روز، در دو بازی از لیگ برتر متصدی رسانه ها باشد!

روز گذشته بازی سایپا مقابل ذوب آهن ساعت 15.45 در ورزشگاه  دستگردی برگزار شد.در حالت طبیعی یک مسابقه فوتبال با احتساب حواشی، وقت های اضافه و استراحت بین دو نیمه تقریبا دو ساعت طول می کشد.این در حالی است که معراج شیرازی باید تا پایان نشست های خبری در ورزشگاه حضور داشته باشد و تقریبا یکی از آخرین نفراتی باشد که ورزشگاه را ترک می کند. اما نکته جالب اینجاست که او برای بازی پرسپولیس مقابل صبا که ساعت 18.24 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، بیست دقیقه زودتر در استادیوم رویت شد!

نکته اینجاست که به این زمان باید یک ربع فاصله زمانی از ورزشگاه دستگردی واقع در اکباتان تا ورزشگاه آزادی را هم اضافه کرد.حال سوال اینجاست که چه اصراری وجود دارد که پسر رییس هیات فوتبال استان تهران برای پوشش دو بازی متصدی رسانه باشد؟ آیا نفرات دیگری نیستند که در این شرایط کار او را انجام بدهند؟

از هر بازی که در استان تهران برگزار می شود 5 درصد از درآمد های آن به هیات فوتبال تهران می رسد.روز گذشته دو بازی در تهران انجام شد که 5 درصد از عواید را به حساب هیات فوتبال واریز می کند. این در حالی است که حداقل دستمزد دریافتی برای عوامل اجرایی 100 هزار تومان است که با حکم ماموریت اداری به آنها پرداخت می شود.با این شرایط پسر خوش تیپ آقای رییس در دو بازی حداقل 200 هزار تومان دریافت کرده است.

اگرچه شاید حالا حبیب الله شیرازی بگوید ، خودش و پسرش این سختی را به جان می خرند تا این پول ها را در حساب هیات تهران ذخیره کنند. هیاتی که 5 سال بعد از پایان طرح آسیا ویژن در ای اف سی ، همچنان این لیگ را برگزار می کند و معترضان زیادی در میان داوران و مسئولان و خانواده های بازیکنان رده های سنی پایین تر دارد اما هیچ گاه به طور روشن درباره این کاستی ها توضیحی نداده .

شیرازی که بعد از حضور در 90 و گیری که عادل فردوسی پور به خودش و پسرش برای دوربینی بودن داد ، دیگر با خیال راحت هر کاری می خواهد می کند. او که حالا دیگر کفاشیان وار ، بی هراس از انتقادها پسرش را که می گوید چون خوش تیپ است ، جلوی دوربین می فرستدش را در یک روز در کنار خودش و برای دو بازی به عنوان مسئول می گذارد و کسی هم نیست که بگوید آیا اتفاقی افتاده است؟











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن