تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804454625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهيدات ترافيکي و انتظامي پليس پايتخت همزمان با دهه اول محرم/برخورد با قمه‌زني در ملأ عام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۵۰ب.ظ)
تمهيدات ترافيکي و انتظامي پليس پايتخت همزمان با دهه اول محرم/برخورد با قمه‌زني در ملأ عام موج - فرمانده انتظامي تهران بزرگ تمهيدات و تسهيلات ترافيکي و انتظامي پليس پايتخت همزمان با دهه اول محرم را تشريح کرد و گفت: پليس با قمه‌زني در ملأعام برخورد مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، سرتيپ پاسدار حسين ساجدي نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ، ضمن تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان و ياران با وفايش در واقعه کربلا، تمهيدات و تسهيلات ترافيکي و انتظامي شهر تهران در اين ايام را تشريح کرد.
وي گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده همچون سال‌هاي گذشته اقدامات لازم براي اين ايام به خصوص روزهاي تاسوعا و عاشورا پيش‌بيني شده تا خيل عظيم عزاداران حسيني، با حضور در مجالس عزاداري و حسينيه‌ها به مراسم خود بپردازند.
وي با اشاره به اين که پليس برنامه‌هاي ويژه‌اي براي ماه محرم به ويژه دهه اول در پايتخت در نظر گرفته است، بيان کرد: در اين طرح‌ها که با حضور ماموران پليس در دهه اول محرم به اجرا در مي‌آيد عبور و مرور شهروندان و دسته‌هاي عزاداري تسهيل مي‌شود.
سردار ساجدي نيا گفت: هيچ‌گونه محدوديت ترافيکي نداريم و با همکاري هيأت‌هاي مذهبي، تردد دسته‌هاي عزاداري بدون مشکل انجام مي‌شود و در اين خصوص اطلاعات لازم به مديران هيأت‌ها داده شده است تا داربست‌ها را در مناطقي که موجب ايجاد مشکل در ترافيک مي‌شود، نصب نکنند.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با قدرداني از مسوولان هيأت‌هاي مذهبي تهران، گفت: طي نشست‌هايي که پليس با مسوولان اين هيأت‌ها داشته است اميدواريم امسال نيز شاهد همکاري خوب مردم با پليس به منظور برگزاري مراسم‌هاي سوگواري در ماه محرم باشيم .
وي با اعلام تمهيدات ترافيکي ماه محرم در شهرها به ويژه مراکز مذهبي و حسينيه‌ها اظهار داشت: پليس پايتخت در نشست‌هايي که با مسوولان هيأت‌هاي مذهبي داشته اعلام کرده است که اگر هيأتي در کنار خيابان اصلي استقرار داشته و برپا مي‌شود بايد ضمن استفاده از تجهيزات ايمني و ترافيکي همچون چراغ‌هاي چشمک‌زن و تابلوهاي راهنمايي، داربست‌هاي هيئت را مشخص کند تا مشکلي براي تردد خودروها و شهروندان پيش نيايد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اين که در حوزه ترافيک، طرح‌هاي ترافيکي پيش‌بيني شده است، گفت: تمامي مسيرهايي که عزاداران در تکايا و حسينيه‌ها مي‌توانند به راحتي به انجام عزاداري بپردازند، مورد شناسايي قرار گرفته و تمامي اقداماتي که به اين عبور و مرور تسهيل مي‌بخشد در نظر گرفته شده است، اما؛ به شهروندان نيز توصيه مي‌شود که در شب‌هاي سوگواري از مسيرهاي امن خيابان و محلات تردد داشته باشند.
ساجدي‌نيا افزود: سرکلانتر و روساي کلانتري‌هاي تهران جلسات متعددي با مسوولان هيأت‌هاي عزاداري داشته‌اند و برنامه‌ريزي‌هايي در زمينه همکاري هر چه بيشتر انجام شده است.
وي با تأکيد بر اين موضوع که ساعت خاصي براي برپايي هيأت‌هاي عزاداري اعلام نشده است، افزود: گرچه ساعت خاصي براي برپاي تکايا و مراسم عزاداري در هيأت‌هاي مذهبي تعيين نشده، اما؛ مسوولان هيأت‌ها همچون سنوات گذشته عمل مي‌کنند و خود مراعات مسائلي چون رعايت حقوق شهروندي و عدم ايجاد مزاحمت‌هاي صوتي براي همسايه‌ها را خواهند داشت.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ در ادامه اهم برنامه‌ريزي‌هاي پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ را به اين شرح اعلام کرد و گفت: شناسايي محل‌ها و مسيرهاي برگزاري عزاداري حسيني اعم از مساجد، تکايا، حسينيه‌ها و اولويت‌بندي آن‌ها، برگزاري جلسات مشترک با مسوولان هيات‌ها و ارائه نکات ايمني، انضباطي، ترافيک و تنظيم صورت جلسه، برگزاري جلسات مشترک با مسوولان انتظامي، شهرداري، آتش‌نشاني و اورژانس توسط روساي مناطق براي تعامل و همکاري مطلوب در دهه اول محرم و تنظيم صورت جلسه، برگزاري جلسات هماهنگي و آموزشي براي پليس ياران محرم هيات‌هاي عزاداري، اجراي تمهيدات ترافيک لازم به منظور اعمال محدوديت‌هاي مقطعي در محدوده مسير حرکت دسته‌هاي سينه‌زني و برگزاري مراسم با حضور ۱۰۰ درصد عوامل راهور تهران بزرگ از ديگر اقدامات پليس پايتخت در ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان است.
وي با بيان اين که گشت‌هاي انتظامي و راهور پليس در محلات مستقر هستند، افزود: شهروندان در صورت برخورد با ناهنجاري‌هاي اجتماعي و همچنين مجرماني که در پي سوءاستفاده از خلوتي منازل و خودروهاي پارک شده در کنار خيابان هستند، سريعا مراتب را به مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ و يا نزديک‌ترين گشت انتظامي مستقر در محل گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسيدگي شود.
سردار ساجدي نيا، با تأکيد بر اين که همه ساله همياران محرم و پليس‌هاي افتخاري در کنار هيأت‌هاي عزاداري حضور خواهند داشت، بيان کرد: همياران محرم و پليس افتخاري در هيأت‌هاي مذهبي همواره حضور دارند و در حوزه ترافيکي و انساني به پليس کمک مي‌کنند.
وي در ادامه با به مراسم قمه‌زني در ماه محرم اشاره کرد و گفت: در سال‌هاي گذشته بحث قمه‌زني در شهر تهران کاهش يافته است. همچنين اگر موضوع قمه‌زني در ملاعام صورت گيرد پليس برخوردهاي لازم را با آن انجام مي‌دهد و اين در حالي است که در رابطه با موضوع علامت‌کشي مقررات لازم را در شهر تهران مشخص کرده‌ايم و همچون سنوات گذشته برخورد خواهيم کرد.
وي ضمن تسليت مجدد ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و ياران با وفايش از شهروندان خواست، در برقراري تعامل و همکاري کامل با عوامل پليس در اجراي تمهيدات انتظامي و ترافيکي تلاش کنند و از برپايي خيمه عزاداري در حاشيه خيابان‌ها و کوچه‌هايي که امکان تردد در آن به سختي انجام مي‌گيرد خودداري کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن