تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بختیار رحمانی: بعضی‌ها فکر می‌کنند عقل‌کل‌اند ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بختیار رحمانی: بعضی‌ها فکر می‌کنند عقل‌کل‌اند
بختیار رحمانی که دیروز با تمام وجود مقابل فولاد بازی کرد و حتی زمانی که با بازیکنان حریف سر به سر شد، ضربه‌ به حدی سنگین بود که آخر بازی در رختکن نمی‌‌توانست حتی از جایش بلند شود، حواشی را کامل تکذیب می‌ کند.

به گزارش "ورزش سه"، رحمانی که بعد از یک سال در ورزشگاه غدیر پا به توپ شد، شامل 2 حس غم و شادی در صحنه‌های مختلف بازی بود.
فقط 15 دقیقه اول بد بودیم خدا را شکر بازی خوبی بود، 15 دقیقه اول بازی دست فولادی ها بود و آنها خیلی خوب پرس می‌ کردند. به هر حال بازی در زمین خودشان و این مساله کاملا طبیعی بود اما بعد از گذشت آن دقایق ما سوار بر بازی شدیم و توانستیم با انجام یک بازی خوب از زمین سربلند بیرون بیاییم.
مصدومیت لعنتی یک سال من را از بازی در غدیر دور کرد در مورد بازی کردن در ورزشگاه غدیر باید بگویم؛ دو حس متفاوت به من دست داد هم ناراحت بودم و هم خوشحال بعد از آن مصدومیت لعنتی که داشتم یک سالی می‌ شد که در غدیر بازی نکردم و اینکه در این سال‌ها هیچ وقت به رختکن آن سمت زمین نرفتم اما به هر حال در فوتبال چنین چیزهایی پیش می‌ آید و من با این قضایا کنار آمده‌ام. دست تک تک کسانی که در این سال‌ها به من کمک کردند بخصوص هواداران را می‌ بوسم و از آنها خیلی خیلی ممنونم. به هر حال فوتبال حرفه‌ای همین است.
بعضی ها فکر می‌ کنند عقل کلند بعضی از آدم ها فکر می‌ کنند عقل کل هستند ولی عقل‌تر از آنها هم نتوانستند برای من حاشیه درست کنند. بعضی ها قصد تخریب من را دارند. خودم در سایت ها دیدم و خواندم که برای آن صحنه پنالتی عکس درست کرده‌اند. من در آن صحنه واقعا شرایط خوبی نداشتم و به دلیل برخورد با دفاع آخر فولاد که سر به سر شده بودم، خون زیادی از سرم رفته بود و چشم‌هایم سیاهی می‌ رفت. همه بچه ها مثل ایران‌پوریان، سروش و شجاع شاهد چنین قضیه‌ای بودند. نمی‌ دانم چرا برخی الکی حاشیه درست می‌ کنند و برایم مهم نیست. نمی‌خواهم با زدن یکسری از حرف ها کسی از دستم ناراحت شود به هر حال در بین کسانی که برایم حاشیه درست کردند، افرادی نیز حضور دارند که همیشه حمایتم کرده اند.
به حرف‌هایی که زده می‌شود می‌خندم هواداران این درک را دارند که من از 12 سالگی در اهواز بودم به همین دلیل هم بود وقتی تیم گل می‌ زد سعی می‌ کردم در جمع بچه ها باشم اما خوشحالی انجام ندادم و این مساله عادی است. دیروز نتوانستم خوشحالی کنم ولی دوست داشتم بازی را ببریم به این دلیل که الان بازیکن تراکتورسازی هستم و در هر تیمی که باشم، برای موفقیتش تمام وجودم را می‌گذارم. درست همانند دیروز. من آدمی هستم که به دلیل خون زیادی که از دست دادم، گاهی اوقات به صورت عادی هم چشمانم سیاهی می‌ رود وای به حالی اینکه ضربه‌ای هم بخورم. امیدوارم یکسری آدم ها که دست به هرکاری می‌ زنند، این چیزها را ببینند و خجالت بکشند. این درست نیست که اینگونه راجع به من صحبت کنند. اجازه نمی‌ دهم این اتفاق من را از اهدافی که دارم دور کند. واقعا به حرف هایی که زده می‌ شود، خنده می‌ گیرم. زیرا حتی من آن صحنه پنالتی را به دلیل سرگیجه ای که داشتم به یاد ندارم.
از برخی هواداران می‌خواهم دست از شعار دادن بکشند در برخی از لحظات بازی شنیدم که برخی هواداران علیه اژدری‌زاده و فولاد شعار می‌ دهند، آنها باید از تیمشان حمایت کنند و اگر از ابتدای بازی شروع به شعار دادن بکنند، بازیکنان تمرکزشان را از دست می‌ دهند. ان‎شاءالله از بازی بعدی فولاد نتیجه بگیرد و از زیر فشار خارج شود. همگی باید دست به دست هم بدهند تا در ادامه این تیم موفق باشد.
اسکوچیچ یک مرد سرسخت است قبل از این بازی من، سروش و عبدالله‌زاده به رختکن فولاد رفتیم و با اسکوچیچ خوش و بش کردیم، قبل از بازی نیز به سمتش رفتیم. من می‌ توانم به اسکوچیچ لقب سرسخت را بدهم زیرا با این همه سختی‌هایی که وجود دارد دارد کار می‌ کند. ان‎شاءالله که موفق باشد. او جز معدود کسانی بود که در دوران مصدومیتم از من حمایت کرد.

بختیار رحمانی تراکتورسازی تبریز فولاد خوزستان

ارسال به تلگرام


12:23  1394/07/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن