تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجری: استقلال 90 دقیقه دنبال ما دوید ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مهاجری: استقلال 90 دقیقه دنبال ما دوید
رضا مهاجری سرمربی پدیده معتقد است که تجربه رحمتی باعث شد ک نتیجه پرگلی برای استقلال رقم نخورد.

مهاجری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: رحمتی در دقیقه دو بازی یک اشتباه کرد و استقلال گل خورد، شاید اگر هر کس دیگری بود بعد از آن اشتباه شاید روحیه اش را از دست می داد ولی رحمتی با تجربه ای که دارد و با وجود حملات مکرر بازیکنان ما دو موقعیت مسلم گل زنی یعنی شوت یوسفی و ضربه سر شاکری را مهار کرد. به عقیده من یکی از دلایل پیروز نشدن ما عملکرد خوب رحمتی در دروازه بود.
استقلال خوش شانس بود بازی به تساوی رسید در تعطیلات اجباری لیگ خوشبختانه بازیکنان ما با دو بازی دوستانه مقابل پیام کاشان و سپاهان اصفهان و تمریناتی که پشت سر می گذاشتند، سعی کردیم تا تیم را در شرایط مسابقه حفظ کنیم. من فکر می کنم که بچه های ما بعد از بازی مقابل سپاهان به خود باوری رسیدند. ما پیش از دیدار هفته هشتم مقابل استقلال آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و موفق شدیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم و بارها و بارها هم صاحب موقعیت شدیم. فکر می کنم اگر برعکس بود و استقلال صاحب این همه موقعیت شده بود بازی پرگلی رقم می خورد.ما در دقایق ابتدایی بازی مجبور شدیم به اجبار تعویض انجام دهیم و از مرادوند که به دلیل همراهی تیم ملی امید شب قبل از بازی به اردو اضافه شده بود، استفاده کنیم. به نظر من ما مقابل استقلال بدشانس بودیم یا استقلال خیلی خوش شانس بود که بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.
استقلال 90 دقیقه دنبال ما دوید نباید فراموش کنیم که استقلال و پرسپولیس تیمهای بزرگی هستند و همیشه حریفان مقابل این دو تیم انگیزه بیشتری دارند، ولی من در این بازی به غیر از نتیجه اعتماد به نفس بازیکنان را به بالا بردم کسانی که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند استقلال را به چالش کشیدند. ما حتی بعد از گل دقیقه دو هم عقب نکشیدیم و با کنترل منطقی بازی به حملات خودمان ادامه دادیم و کاری کردیم تا استقلال 90 دقیقه دنبال ما بدود.
مظلومی با اشاره به اشتباه داوری کار بچه های خوب ما را لوس کرد من البته از حرف آقای مظلومی دلگیر شدم که کار خوب بچه های ما را لوس کرد و نتیجه تساوی را به اشتباه داوری نسبت داد. این دیگر کم لطفی به عملکرد بازیکنان جوان پدیده است. من نمی خواهم در مورد اشتباهات داوری حرفی بزنم ولی اگر هم قرار باشد در این مورد صحبتی کنم باید بگویم که اگر تیمی ضررئ کرده باشد آن تیم، پیده است که پرائیچ ما را در زمین فیتیله پیچ کردن و یعقوب کریمی باید از زمین اخراج می شد.
برخلاف همه دنیا در ایارن دوست نداریم تماشاگر به استادیوم بیاید معمولا در بازی هایی که دو تیم استقلال و پرسپولیس مقابل تیمهای شهرستانی برگزار می کنند استادیوم دقایقی قبل از بازی پر می شود ولی در بازی استقلال وقتی من به استادیوم آمدم دیدم که هنوز 50 درصد ورزشگاه خالی است. علت را جویا شدم فهمیدم که اتوبوس شرکت واحد برای انتقال بازیکنان همکاری نکرده است. در حالی که در همه جای دنیا تلاش می کنند که شرایط را برای حضور تماشاگران مهیا کنند ما در ایران نمی خواهیم مردم به استادیوم بیایند! تا به حال یکبار شده بررسی کنیم که چرا هوادراها توهین می کنند با این هزینه های بالا بلطی تهیه می کنند و برای حضور در استادیوم وسیله برای آنها فراهم نیست و باید یک ساعت یک ساعت و نیم زیر آفتاب راه بروند تا به استادیوم برسند . با این شریط می خواهید مردم تحت فشار نباشد. ما خودمان کاری کردیم که استقبال از فوتبال کم شود.
آقای کی روش من مربی فوتبالم، از فوتبال لذت می برم *پیش از این شما عنوان کرده بودید که از بازی ایران مقابل عمان لذت نبردید و آقای کی روش هم پاسخ داد که اگر دنبال لذت بردن هستید به اپرا بروید، نظر شما در این مورد چیست؟

مهاجری: آقای کی روش معمولا از روی منطق حرف می زند. در این مورد باید بگویم که حرفه من فوتبال است و من از دیدن فوتبال لذت می برم. کسی به اپرا می رود که هنر را دوست داشته باشد و کسی به ورزشگاه می آید که فوتبال را دوست دارد. همه در ایرانی ها دوست دارند که پرچم ایران مقابل عربها بالا باشد، نه اینکه مقابل عمان عقب بیفیتم بعد توپ بخورد به پای این و آن و آخر هم توسط سید جلال گل شود. من حاضرم لیگ به جای 20 روز 40 روز تعطیل باشد ولی حداقل عملکرد خوبی داشته باشند.مثل بازی که ایران مقابل آرژانتین انجام داد و همه لذت بردند.

استقلال تهران پدیده مشهد رضا مهاجری کارلوس کیروش(سرمربی) تیم ملی ایران

ارسال به تلگرام


12:26  1394/07/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن