تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايرن مونيخ مجموعه ورزشي جديدي را افتتاح مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۰ق.ظ)
بايرن مونيخ مجموعه ورزشي جديدي را افتتاح مي‌کند موج- باشگاه بايرن مونيخ قصد دارد مجموعه ورزشي و تمريني جديدي را افتتاح کند.
به گزارش خبرگزاري موج، باشگاه بايرن مونيخ کلنگ پروژه احداث مجموعه ورزشي تمريني جديد و آکادمي جوانان اين باشگاه را که ارزشي در حدود ۷۰ ميليون يورو خواهد داشت، به زمين زد تا به گفته سران اين باشگاه از اين حيث توانايي رقابت با باشگاه‌هاي برتر جهان را داشته باشد.
بايرن‌مونيخ که با درآمدي بيش از نيم ميليارد يورو يکي از ثروتمندترين باشگاه‌هاي جهان به شمار مي‌رود، از سال ۲۰۰۹ و پس از توماس مولر ديگر بازيکني برجسته‌اي نداشته که از آکادمي اين باشگاه به تيم اصلي بايرن راه پيدا کرده باشد، از اين رو به دنبال تقويت آکادمي خود به منظور پشتوانه‌سازي براي تيم بزرگسالانش است.
قرار است آکادمي و مجموعه تمريني جديد باشگاه بايرن مونيخ تا ابتداي فصل ۱۸-۲۰۱۷ آماده بهره‌برداري شود. اين مجموعه ورزشي هشت زمين تمريني که يکي از آنها ظرفيت ۲۵۰۰ تماشاگر را دارا خواهد بود، خواهد داشت. اين مجموعه همچنين يک آکادمي جوانان، چندين دفتر اداري و سالن ورزشي چندمنظوره را شامل خواهد شد.
در حال حاضر تيم‌هاي پايه بايرن مونيخ در زمين تمريني سابنر که محل تمرين تيم اول بايرن مونيخ و مقر اين باشگاه نيز است، تمرين مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن