تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820306051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجار چهارمحال وبختیاری برای حفظ بازار صادرات چاره اندیشی کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تجار چهارمحال وبختیاری برای حفظ بازار صادرات چاره اندیشی کند استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه در آینده ای نزدیک فروش محصولات استان در کشور عراق با مشکل مواجه می شود، از تجار استان خواست برای حفظ بازار خود در این کشور و دیگر کشورهای منطقه چاره اندیشی کنند.

سید نعیم امامی  افزود: بازار هدف صدارات تولیدات چهارمحال وبختیاری عمدتا کشورهای همسایه بخصوص عراق است اگر این کشور به مرحله تولید استاندارد محصولات برسد، بخش قابل توجهی از بازار محصولات صادراتی استان از دست می دهد.
وی بیان داشت: عراق در حال گذر از مراحل سخت و دستیابی به یک شرایط ثبات اقتصادی است که با تحقق این شرایط و نفوذی که غرب در این کشور دارد، عراق به بازار محصولات کشورهای غربی تبدیل می شود.
امامی ادامه داد: درصورتی تسلط داعش بر عراق افزایش یابد نیز محصولات استان جایگاه خود را برای فروش در این کشور از دست می دهد .
وی باتاکید بر اینکه تجار استان باید به دنبال گسترش بازار صادارات محصولات خود در دیگر کشورها باشند، تصریح کرد: برای تحقق این امر، تولیدکنندگان استان باید با دریافت استانداردهای بین المللی برای محصولات، زمینه افزایش رقابت پذیری با کالاهای خارجی را فراهم کنند.
به گزارش ایرنا، سالانه حدود 150میلیون دلار کالا نظیر سیمان، لوازم خانگی، موکت، کاشی و سرامیک، بادام، قارچ خوراکی و پرنده های زینتی از چهارمحال و بختیاری به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود که بخش اعظم صادرات این استان به کشور عراق صورت می گیرد.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




شنبه 25 مهر 1394 - 12:17:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن