تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819708426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از يک هزار و 364 مقاله در پانزدهمين کنفرانس حمل‌ونقل ترافيک رسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۰ق.ظ)
بيش از يک هزار و 364 مقاله در پانزدهمين کنفرانس حمل‌ونقل ترافيک رسيده است موج - رئيس هيأت اجرايي پانزدهمين کنفرانس بين‌المللي مهندسي حمل‌ونقل و ترافيک از دريافت بيش از يک هزار و 364 مقاله از ايران و ساير کشورهاي دنيا در پانزدهمين کنفرانس حمل‌ونقل ترافيک خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي خشاياپور، رئيس هيأت اجرايي، پانزدهمين کنفرانس بين‌المللي مهندسي حمل‌ونقل و ترافيک ضمن اعلام اين مطلب که پانزدهمين کنفرانس بين‌المللي مهندسي حمل‌ونقل در اسفند سال جاري برگزار خواهد شد، ارتقاي اين کنفرانس بين‌المللي و بهره‌گيري از تجارب صاحب‌نظران در جهت توسعه و پيشرفت هر چه بيشتر در اين حوزه را از برنامه‌هاي سال جاري دانست.
وي ادامه داد: دريافت بيش از يک هزار و سيصد و شصت و چهار مقاله از ايران و 14 کشور ديگر دنيا و حضور 13 نفر از اساتيد برجسته از کشورهاي بلژيک، پرتغال، استراليا، کانادا، ايتاليا، آمريکا و انگليس از جنبه‌هاي بارز اين کنفرانس است.
رئيس هيأت اجرايي پانزدهمين کنفرانس بين‌المللي مهندسي حمل‌ونقل و ترافيک، ارائه آخرين نتايج تحقيقات و پژوهش‌هاي انجام شده محققين و متخصصين حمل‌ونقل، بهره‌گيري از نتايج و دستاوردهاي علمي کنفرانس در حوزه‌هاي اجرايي، زمينه‌سازي جهت تبادل‌نظر و تعامل فعالان عرصه حمل‌ونقل با بخش‌هاي دانشگاهي و پژوهشي داخلي و خارجي و ايجاد شرايط مناسب براي ارائه ايده‌هاي نوين، تجارب کاربردي و مديريت دانش ترافيک را از اهداف پانزدهمين کنفرانس بين‌المللي مهندسي حمل‌ونقل و ترافيک دانست.
خشاياپور به بررسي مجدد مقالات انگليسي پذيرفته شده در محورهاي دوازده گانه کنفرانس بين‌المللي حمل‌ونقل و ترافيک اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاري مشترک چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي مهندسي حمل‌ونقل و ترافيک با کنفرانس ICTTE 2015 مادريد در اسفند سال گذشته، مقرر شد پس از بررسي مجدد مقالات انگليسي پذيرفته شده در محورهاي دوازده گانه کنفرانس توسط اعضاي هيات علمي، 5 مقاله برتر انگليسي جهت چاپ به مجله JTLE)Journal of Traffic and Logistic Engineering) ارسال شود.
گفتني است، پانزدهمين کنفرانس بين‌المللي مهندسي حمل‌ونقل و ترافيک در روزهاي 11 و 12 اسفند سال جاري در مرکز همايش‌هاي برج ميلاد برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان مي‌توانند تا پايان آذر، مقالات خود را از طريق سايت کنفرانس به آدرس http://ictte.ir ارسال کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن