تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820761683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فيلترهاي دوده در اتوبوس‌ها نصب خواهد شد/زمان آغاز به کار خط اتوبوس خيابان مطهري به بهشتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۱۱ق.ظ)
فيلترهاي دوده در اتوبوس‌ها نصب خواهد شد/زمان آغاز به کار خط اتوبوس خيابان مطهري به بهشتي موج - رئيس شرکت واحد اتوبوس‌راني با بيان اين که در آخرين مناقصه برگزار شده براي نصب فيلترهاي دوده اتوبوس‌ها يکي از شرکت‌ها توانست شرايط لازم را کسب کند، گفت: به‌زودي نصب فيلترهاي دوده در اتوبوس‌ها آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، پيمان سنندجي، رئيس شرکت واحد اتوبوس‌راني، با بيان اين که در آخرين مناقصه برگزار شده براي نصب فيلترهاي دوده اتوبوس‌ها يکي از شرکت‌ها توانست شرايط لازم را کسب کند، گفت: به‌زودي نصب فيلترهاي دوده در اتوبوس‌ها آغاز خواهد شد.
وي در ادامه در خصوص زمان آغاز به کار خط اتوبوس خيابان مطهري به بهشتي گفت: ما پنج خط فرا منطقه‌اي براي اتصال خطوط بي.‌آر.تي به خطوط فيدر تعريف کرده‌ايم تا شبکه اتوبوس‌راني يکپارچه شود که يکي از آن‌ها خط گردشي خيابان مطهري به بهشتي است. در حال حاضر منتظر اتمام فعاليت‌هاي عمراني هستيم و اتوبوس لازم براي بهره‌برداري از اين خط وجود دارد.
سنندجي با اشاره به اظهارات برخي از اعضاي شوراي شهر تهران در خصوص آزمايشي بودن اين خط، گفت: ما تجربه چنين خطي را در مسير خيابان طالقاني به ميدان سپاه و ميدان انقلاب داشته‌ايم که چون در يک خيابان يکطرفه تردد مي‌کردند، ورودي مسافر خوبي داشت و از خطوط شلوغ ما محسوب مي‌شود. مطمئنا اين خط نيز خط پرمسافري خواهد بود.
مدير عامل شرکت واحد اتوبوس‌راني درخصوص تذکر يکي از اعضاي شورا که اعلام کرده بود برخي از مدارس استثنايي هنوز سرويس مدارس ندارند، گفت: به همه مدارس استثنايي که از ما درخواست سرويس کرده‌اند، اتوبوس اعزام شده است. ممکن است مدرسه‌اي تمايل به استفاده از اتوبوس براي سرويس مدرسه نداشته باشد، اما؛ امکان ندارد مدرسه‌اي از ما درخواست اتوبوس کرده باشد و ما اتوبوس اعزام نکرده باشيم. در حال حاضر اين آمادگي وجود دارد که هر مدرسه استثنايي به ما اعلام کند، ما سريعا به آن مدرسه اتوبوس اعزام کنيم.
وي در خصوص سيستم جديد خصوصي‌سازي در شرکت واحد اتوبوس‌راني گفت: پيش از اين در زمان خريد اتوبوس، ما اتوبوس‌ها را به صورت رايانه‌اي به شرکت‌ها واگذار مي‌کرديم که در برخي مواقع بي‌انگيزگي کار و يا مشکلات ديگري به وجود مي‌آمد، اما در حال حاضر ميزان يارانه پرداختي بر اساس پيمايش اتوبوس است؛ به اين شکل که فاصله هزينه پيمايش شده با نرخ مصوب شورا توسط شرکت اتوبوس‌راني به بخش خصوصي پرداخت خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن