تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812936329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جرثقيل برج بخش خصوصي در منطقه 12 سقوط کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۲ق.ظ)
جرثقيل برج بخش خصوصي در منطقه 12 سقوط کرد موج - شهردار منطقه 12 با بيان اين که اين جرثقيل ساعت 3 بامداد صبح امروز روبروي ايستگاه خيام در منطقه 12 سقوط کرده، افزود: اين جرثقيل متعلق به بخش خصوصي بوده و به دلايل نقص فني سقوط کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، عابد ملکي، شهردار منطقه 12، با بيان اين که اين جرثقيل ساعت 3 بامداد صبح امروز روبروي ايستگاه خيام در منطقه 12 سقوط کرده، افزود: اين جرثقيل متعلق به بخش خصوصي بوده و به دلايل نقص فني سقوط کرده است.
ملکي با بيان اين مطلب افزود: جرثقيل برجي که در حال نصب بود به دليل نقص فني سقوط کرد ولي خوشبختانه اين حادثه تلفات جاني نداشته است.
وي در خصوص همکاري سازمان‌هاي امدادي و نهادهاي مرتبط با شهرداري تهران در ساعات اوليه اين حادثه اظهار کرد: تمامي عوامل شهرداري و نيروهاي امداد رساني در صحنه حاضر شدند و همچنان در حال همکاري براي نصب اين جرثقيل هستند.
بنا بر اين گزارش، تاورکرين براي ساختن ساختمان‌هاي بلند، مورد استفاده قرار مي‌گيرد و اجازه حمل اجسام سنگين به بالاي بناي مورد نظر را دارد. تاور کرين يا جرثقيل‌هاي برجي جز لوازم ثابت و رايج در مکان‌هاي ساختمان‌سازي بزرگ هستند. آن‌ها اغلب اجسام را صدها متر بالا مي‌برند و مي‌توانند به فاصله دوري انتقال دهند. کاربر ساختماني از تاور کرين براي بلند کردن فولاد، بتون، ابزارهاي بزرگي مانند ژنراتورها و مشعل‌هاي استيلني و انواع مختلفي از مواد ساختماني ديگر استفاده مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن