تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820852379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چین توسل بی رویه به زور را در دریای چین جنوبی رد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/07/25
به رغم تنش های ناشی از تصمیم پکن به ساخت جزایر مصنوعی در آب های مورد مناقشه چند کشور در دریای چین جنوبی، یکی از مسئولان اصلی نظامی چین شنبه اعلام کرد این کشور هیچگاه «بی رویه» در دریای چین جنوبی متوسل به زور نخواهد شد.
فان چانگلونگ یکی از معاونان رئیس کمیسیون نظامی مرکزی، نهاد فرماندهی ارتش که ریاست آن را شی جینپینگ رئیس جمهور برعهده دارد، در نشستی که به ویژه وزیران دفاع کشورهای جنوب شرق آسیا در آن حضور داشتند، سخنرانی می کرد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از پکن، وی گفت: «ما هرگز به صورت بی رویه به زور متوسل نخواهیم شد حتی در مورد مسائل حاکمیتی و همه تلاش خود را برای جلوگیری از مناقشه های اتفاقی به کار می گیریم».
وی افزود تأسیساتی که چین در دریای چین جنوبی مستقر کرده است، بر آزادی ناوبری تأثیر نخواهد گذاشت و فانوس های دریایی که ساخت آنها به تازگی روی دو صخره مرجانی مجمع الجزایر اسپراتلی به پایان رسید، کمک رسانی به ناوبری همه کشورها را آغاز کرده است.
آمریکا معتقد است حقوق بین المللی، مطالبات سرزمینی را اطراف جزایر مصنوعی ساخته شده روی ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

شنبه ، ۲۵مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن