تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812922840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجازه نمی‌دهيم موضوع فلسطین به حاشیه رود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اجازه نمی‌دهيم موضوع فلسطین به حاشیه رود
امیرعبداللهیان:
اجازه نمی‌دهيم موضوع فلسطین به حاشیه رود معاون وزیر خارجه ایران تصریح کرد: محور مقاومت در منطقه اجازه نخواهد داد موضوع فلسطین و احقاق حقوق فلسطینی ها بواسطه جنایات تکفیریها در عراق و شام و شرارتهای صهیونیستها در فلسطین به حاشیه رانده شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان درباره اوضاع کنونی در فلسطین اظهار داشت:  تحولات کنونی در فلسطین و مقاومت مردم و جوانان در اراضی اشغالی، موید رویش انتفاضه نوین در واکنش به تجاوزات و کودک کشی صهیونیستها است. 
 
وی افزود: نقض سیستماتیک حقوق بشر و هتک حرمت مسجدالاقصی و شرارت های صهیونیستی نتیجه ی مشکلات ساختگی در جهان اسلام، سیاستهای نابخردانه و سرمایه های تروریست پرور در منطقه است.
 
امیرعبداالهیان اضافه کرد: متاسفانه تخریب زیرساخت های کشورهای اسلامی و همگامی برخی طرفها با راهبردهای خشن صهیونیستی و اتخاذ سیاستهای جنگ طلبانه به پشتوانه معنوی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
 
معاون وزیر خارجه گفت:  مداوای تروریست های تکفیری منطقه در بیمارستانهای رژیم صهیونیستی و کشتار جوانان فلسطینی در این ایام، حقیقت تحولات و واقعیات پشت پرده را برملا ساخته و تکلیف مردم و دولتهای منطقه در مواجهه با این توطئه ها را روشن کرده است.
 
وی تصریح کرد: بدون تردید محور مقاومت در منطقه اجازه نخواهد داد موضوع فلسطین و احقاق حقوق فلسطینی ها بواسطه جنایات تکفیریها در عراق و شام و شرارتهای صهیونیستها در فلسطین به حاشیه رانده شود. 
 
معاون وزیر خارجه عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران استمرار دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین را با تمام توان ادامه خواهد داد و جهان اسلام را به حمایت جمهوری اسلامی ایران استمرار دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین را با تمام توان ادامه خواهد داد و جهان اسلام را به حمایت  از مردم مظلوم فلسطین فرا می خواند.
 
 


منبع: فارس


94/7/24 - 12:17 - 2015-10-16 12:17:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن