تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820752294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخباري: يک محک جدي در مسابقات غرب آسيا خورديم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۱۰ق.ظ)
اخباري: يک محک جدي در مسابقات غرب آسيا خورديم موج - د‌ر‌وازه‌بان تيم ‌ملي فو‌تبا‌ل اميد گفت: قهرماني سخت بود، اما؛ با تمام اين مشکلات به هدف مان رسيديم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا اخباري درباره قهرماني تيم ‌ملي اميد در تورنمنت غرب آسيا، اظها‌ر کرد: خوشحالم که به قهرماني غرب آسيا رسيديم. به اعتقاد من تيم‌هايي که در اين تورنمنت حضور داشتند از کيفيت بالايي برخوردار بودند و شرايط مناسبي داشتند. ما در دور بعد هم با همين تيم‌ها بازي خواهيم کرد. در حال‌ حاضر که در اين تورنمنت شرکت کرده‌ايم يک محک جدي خورديم.
او ا‌ضافه‌ کرد‌: از روز اولي که به قطر رفتيم همه شرايط عليه تيم ما بود. زمان بازي‌هاي ما را در بدترين زمان ممکن قرار مي دادند و واقعا ما را اذيت کردند، ولي دعاي خير مردم باعث شد که در نهايت به مقام قهرماني برسيم.
د‌ر‌وازه‌بان تيم ‌ملي اميد ايران با انتقاد از سازمان صدا و سيما، خاطر‌نشان کرد: وقتي شبکه ورزش تاسيس شد يکي از وظايفش اين بود که مسابقات ورزشي؛ مخصوصا مسابقات تيم ملي را به صورت کامل پوشش دهد. اميدوارم که در آينده مسابقات تيم ملي به صورت کامل پخش شود.
اخباري با بيان اين که مجيد جلالي تاثير زيادي در پيشرفت فو‌تبا‌لش داشته است، بيا‌ن‌ کرد: آقاي جلالي اعتقاد خاصي به جوانان دارد. سالي هم که من در تيم فو‌تبا‌ل سايپا بودم جوانان زيادي در اين تيم حضور داشتند، ولي؛ خدا را شکر به من اعتماد کردند و من هم توانستم جواب اعتماد او را بدهم اما به خاطر مشکلات سربازي و قوانيني که وجود دارد مجبور شدم به تيم فو‌تبا‌ل تراکتورسازي بروم. البته حضورم در تراکتورسازي بد نشد و تجربه خوبي برايم بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن