تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخباری:با وجود همه سختی‌ها به قهرمانی رسیدیم ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اخباری:با وجود همه سختی‌ها به قهرمانی رسیدیم
د‌ر‌وازه‌بان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید می‌گوید با وجود تمامی سختی‌ها این تیم به قهرمانی رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدرضا اخباری درباره قهرمانی تیم ‌ملی امید در تورنمنت غرب آسیا، اظها‌ر کرد: خوشحالم که به قهرمانی غرب آسیا رسیدیم. به اعتقاد من تیم‌هایی که در این تورنمنت حضور داشتند از کیفیت بالایی برخوردار بودند و شرایط مناسبی داشتند. ما در دور بعد هم با همین تیم‌ها بازی خواهیم کرد. در حال‌ حاضر که در این تورنمنت شرکت کرده‌ایم یک محک جدی خوردیم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: از روز اولی که به قطر رفتیم همه شرایط علیه تیم ما بود. زمان بازی‌های ما را در بدترین زمان ممکن قرار می دادند و واقعا ما را اذیت کردند، ولی دعای خیر مردم باعث شد که در نهایت به مقام قهرمانی برسیم.

د‌ر‌وازه‌بان تیم ‌ملی امید ایران با انتقاد از سازمان صدا و سیما، خاطر‌ نشان کرد: وقتی شبکه ورزش تاسیس شد یکی از وظایفش این بود که مسابقات ورزشی مخصوصا مسابقات تیم ملی را به صورت کامل پوشش دهد. امیدوارم که در آینده مسابقات تیم ملی به صورت کامل پخش شود.

اخباری با بیان این که مجید جلالی تاثیر زیادی در پیشرفت فو‌تبا‌لش داشته است، بیا‌ن‌ کرد: آقای جلالی اعتقاد خاصی به جوانان دارد. سالی هم که من در تیم فو‌تبا‌ل سایپا بودم جوانان زیادی در این تیم حضور داشتند، ولی خدا را شکر به من اعتماد کردند و من هم توانستم جواب اعتماد او را بدهم اما به خاطر مشکلات سربازی و قوانینی که وجود دارد مجبور شدم به تیم فو‌تبا‌ل تراکتورسازی بروم. البته حضورم در تراکتورسازی بد نشد و تجربه خوبی برایم بود.


محمدرضا اخباری شاد تیم امید

ارسال به تلگرام


10:54  1394/07/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن