تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804116902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه مي آيند / ايمان جمالي از تيم ملي ايران خداحافظي کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۲۷ق.ظ)
چگونگي اضافه شدن ملي پوشان به تيم ملي هندبال همه مي آيند / ايمان جمالي از تيم ملي ايران خداحافظي کرد موج - ايمان جمالي رسما از حضور در تيم ملى هندبال عذرخواهى کرده و در نظر دارد با تيم ملى مجارستان به ميدان برود.
به گزارش خبرگزاري موج، داوود توکلى، نايب رئيس بين الملل فدراسيون هندبال، گزارشي از چگونگي حضور بازيکنان لژيونر هندبال ايران در تيم ملي و توافق با باشگاه‌هاي اروپايي ارائه کرد که متن اين گزارش به شرح زير است:
انتقال بازيکنان ملى پوش هندبال کشورمان به چندين باشگاه قدر و معتبر کشورهاى صاحب نام هندبال اروپا پيامدهاى نوين و فرصت بي‌نظيرى براى هندبال کشورمان بوده است. از سويى هنرنمايى هندباليست‌هاى ايرانى در تالارهاى مملو از تماشاگر تيم‌هاى اروپايى مهر تاييدى بر توانايى هاى بازيکنان مان به عنوان تنها کشور آسيايى است که شانس آرمانى اين حضور را در اروپا پيدا کرده‌اند. توان فنى و مهارت‌هاى بازيکنان گارد اول تيم ملى در محيط حرفه‌اى هندبال اروپا توأم با تمرينات حرفه‌اى و منظم در اين باشگاه‌ها باعث شده که عرفان اسماعيلاجيچ، سرمربى تيم ملى هندبال، بابت ارتقاي آمادگى بازيکنانش در اروپا دغدغه‌اى نداشته باشد.
از سويى به دليل برنامه فشرده و منظم باشگاه‌هاى اروپايى در ليگ‌هاى قهرمانى و جام حذفى و ليگ قهرمانان اروپا و تداخل با برنامه مسابقات مهم پيش روى هندبال آسيا براى انتخابى المپيک در قطر (٢٣ آبان تا ٦ آذر١٣٩٤) و قهرمانى آسيا در ابوظبى (بهمن ١٣٩٤) با نظارت مستقيم سيد ابوالحسن مهدوى، رياست فدراسيون، بخش بين الملل فدراسيون هندبال و سازمان تيم هاى ملى از ماه‌ها قبل با برنامه و استفاده از کارشناسان فن اقدامات وسيع و مؤثرى را براى تعامل با باشگاه‌هاى ملى پوشان هندبال ايران در برنامه کار خود قرار داده بودند.
گستردگى و پيچيدگى کار و تداخل برنامه بازي‌هاى ليگ‌هاى مختلف ٤ کشور سوئد، آلمان، فرانسه و رومانى باعث شد که عرصه مانور تيم مذاکره کننده فدراسيون با مشکلات عديده‌اى مواجه باشد و نهايتا براى حصول توافق برد - برد از تمام امکانات استفاده شد.
با توجه به اينکه براى آسودگى خاطر سرمربى تيم ملى نياز به حضور تک تک ستارگان تيم ملى احساس مى‌شد، خوشبختانه تمام تلاش‌ها و کسب کمک قانونى از فدراسيون‌هاى اروپايى مربوطه به نتيجه رسيده و حضور بازيکنان ملى پوش لژيونر به شرح ذيل قطعى شده است:

*سيد عليرضا موسوى، خط‌زن گلزن عضو دينامو بوخارست رومانى
مقامات مذاکره کننده: آقاى آلکساندر ده دو، رئيس فدراسيون و خانم سرهنگ اليزابتا ليپا، رئيس باشگاه دينامو بوخارست
توافق نهايى: موسوى صبح روز ٤ آبان در اردوى کرواسى به تيم ملى مى پيوندد و پس از شرکت در تورنمنت ٤ جانبه تونس به رومانى برگشته و در صورت انتخاب نهايى از ٢٥ آبان تا روز فينال انتخابى المپيک در خدمت تيم ملى خواهد بود.

*سجاد استکى بغل چپ گلزن عضو "تى فاو بى ١٨٩٨ اشتوتگارت" آلمان
مقام مذاکره کننده : آقاى گونتر شوايکاردت مدير باشگاه اشتوتگارت و زير نظر فدراسيون هندبال آلمان
توافق نهايى: سجاد صبح روز ١ آبان در کرواسى به تيم ملى ميپوندد و پس از شرکت در تورنمنت ٤ جانبه تونس به آلمان برگشته و در صورت انتخاب نهايى از ٢٥ آبان تا روز فينال انتخابى المپيک در خدمت تيم ملى خواهد بود.

*دانيل کميش نژاد ستاره بغل چپ و راست گلزن عضو "اچ ک مالمو" سوئد
مقامات مذاکره کننده: آقايان هانس وستبرگ رييس فدراسيون سوئد، يورگن راسموسن مدير باشگاه و متس اندرسون مدير فنى باشگاه مالمو
توافق نهايى: دانيل صبح روز ٧ آبان در کرواسى به تيم ملى ميپوندد و پس از شرکت در تورنمنت ٤ جانبه تونس به سوئد برگشته و در صورت انتخاب نهايى از ابتدا تا روز فينال انتخابى المپيک در خدمت تيم ملى خواهد بود.

*الله‌کرم استکى بازيگردان گلزن عضو "مونت پليه" فرانسه
مقام مذاکره کننده: آقاى فيليپ بانا، مدير فنى فدراسيون فرانسه و آقايان سرگه گرانگو رييس باشگاه و پاتريس کانناير مدير فنى باشگاه مونت پليه
توافق نهايى: بدليل تعدد بازي‌هاى مونت پليه در ليگ فرانسه و جام قهرمانان اروپا اله کرم در تورنمنت ٤ جانبه تونس ميتواند شرکت نمايد و در صورت انتخاب نهايى با هماهنگى با مونت پليه در انتخابى المپيک در خدمت تيم ملى خواهد بود. مذاکرات بيشتر با مونت پليه در ديدار رييس فدراسيون هندبال ايران از فرانسه ادامه خواهد يافت.

*جمالي با تيم مجارستان به ميدان مي‌رود
در مورد ايمان جمالى که چند سال از تيم ملى دور بوده، کليه اقدامات لازم و پيگيري‌هاى وسيع با باشگاه اى اف ک کريستيان اشتاد انجام شد ولى متأسفانه ايمان رسما از حضور در تيم ملى عذرخواهى کرده و در نظر دارد با تيم ملى مجارستان به ميدان برود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن