تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 19 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1827691693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهر فرنگ/ رستاخیر قربانی فضای سیاسی کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شهر فرنگ/ رستاخیر قربانی فضای سیاسی کشور شد


درویش گفت: رستاخیر مورد قضاوت نقادانی قرار گرفت که اصلا فیلم را ندیده بودند، در همان دوران که مصادف با توافق هسته ایران با ۱+۵ بود، مسئولان گفتند که نمی خواهیم فضای ملتهب کشور تحت تاثیر این فیلم قرار بگیرد، رستاخیز قربانی فضای سیاسی آن روز کشور شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، احمرضا درویش با تولید آثار فاخری همچون دوئل، آخرین پرواز ، متولد ماه مهر، سرزمین خورشید، کیمیا و غیره به عنوان کارگردانی صاحب سبک در دنیای هنر شناخته می شود، آخرین کار درویش با نام "رستاخیر" حواشی زیادی به دنبال داشت تا جایی که تنها دو روز پس از اکران عمومی فیلم در سینما های کشور، نمایش آن به حالت تعلیق درآمد، برنامه شهر فرنگ این موضوع را با حضور احمدرضا درویش " کارگردان رستاخیز" بررسی کرد.

احمدرضا درویش با اشاره به روند تولید فیلم رستاخیر گفت: ساخت فیلم رستاخیر براساس حکمتی بوده است زیرا همه ما متکی به انرژی و قدرتی والا از سوی اباعبدالله (ع) هستیم و اصولا هر کاری با این مضمون توام با حکمتی است و سختی ها و مرارتهای خاص خودش را دارد که تمام این سختی ها بسیار دلچسب است زیرا برای امام حسین(ع) است. این کارگردان سینمای ایران در ادامه گفت: رستاخیر با سابقه ای 12 ساله دستاورد بزرگی برای فرهنگ و سینمای ایران است که جا داشت در هنگام اکران این اثر فاخر مدیران مسئول کمی مدبرانه تر عمل می کردند و در تصمیمی شتاب زده جلوی اکران فیلمی که خودشان پروانه اکران آن را صادر کرده اند نمی گرفتند. او در ادامه گفت: زمانی که مدیران تصمیم گرفتند تا اکران "رستاخیز" را به حالت تعلیق درآورند مرا در جریان تصمیمی که گرفته بودن قرار ندادند و عملا من نیز همراه با عامه مردم از این اتفاق مطلع شدم، به نظر من این موضوع باید واکاوی شود تا جلوی تکرار آن گرفته شود.

درویش در ادامه افزود: واقعیت این است که فرهنگ در کشور ما بسیار مظلوم است زیرا دغدغه جدی مسئولان کشوری ما نیست، به همین دلیل این فضا بسیار شکننده است و حتی در برخی موارد شاهد مداخله سیاسی به صورت جناحی در این عرصه هستیم  که این یک آفت بزرگ برای سینمای ماست، آفتی که گریبان گیر فیلم رستاخیز شد. او با اشاره به دلایل مسئولان برای تعلیق اکران فیلم رستاخیز گفت: رستاخیر مورد بداخلاقی مسئولان و قضاوت نقادانی قرار گرفت که اصلا فیلم را ندیده بودند، در همان دوران که مصادف با توافق هسته ایران با 1+5 بود، مسئولان گفتند که نمی خواهیم فضای ملتهب کشور تحت تاثیر این فیلم قرار بگیرد و در حقیقت رستاخیز قربانی فضای سیاسی آن روز کشور شد که متاسفانه بازتاب منفی گسترده ای در داخل و خارج کشور داشت. درویش با اشاره به بازتاب منفی تعلیق رستاخیز در خارج از کشور گفت: ما برای تولید این اثر قراردادهای مشترکی را زیر نظر وزارت خارجه با شرکتهای خارجی منعقد کردیم، زمانی که اکران رستاخیز به حالت تعلیق درآمد در حقیقت اعتماد متقابل از بین رفت زیرا این قراردادها قانونی بودند و مشخص است که در کنار تبعات منفی روحی و روانی برای ما به عنوان تولید کننده، تبعات بی اعتمادی را در عرصه بین المللی به دنبال داشت و شرکتهای خارجی را برای سرمایه گذاری بر روی سینمای ایران دچار تردید کرد.

دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن