تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820354342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار:هنرستان های زیست محیطی و ایجاد مشاغل سبز را در برنامه داریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش مدرسه سبز و افتتاح مدرسه جامع محیط زیستی برگزار شد ابتکار:هنرستان های زیست محیطی و ایجاد مشاغل سبز را در برنامه داریم همایش مدرسه سبز و افتتاح مدرسه جامع محیط زیستی برای نخستین بار با حضور رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در خراسان رضوی برگزار شد.
۱۳۹۴ جمعه ۲۴ مهر ساعت 00:02

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، معصومه ابتکار روز گذشته(پنج شنبه) در همایش مدرسه سبز، نماد توسعه پایدار، و افتتاح مدرسه جامع محیط زیستی (جم) که در محل سالن همایش های مرکز تربیت معلم شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد اظهار کرد: امیدواریم تحولاتی که امروز در دولت یازدهم در حال اتفاق افتادن است با تغییر نگرش ، حضور فعال مردم و همچنین اقدامات فرهنگی مانند حرکت زیبای دانش آموزان خراسان رضوی در حمایت از محیط زیست در استان که یک جریان اجتماعی برای تغییر رفتار است توسعه یابد.
ابتکار گفت:سال گذشته یک تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش امضا کردیم تا همکاری های مشترکمان در بخش های مختلف را گسترش دهیم و خوشحالیم که امروز به همت مسئولین استان خراسان رضوی بخصوص استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش این استان اتفاق خوبی در زمینه فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و شروع این اقدام از مدارس انجام می گیرد.
وی تصریح کرد : محیط زیست درد مشترک همه انسان های امروز است ، سال گذشته در بیانات بسیار ارزشمند رهبر معظم انقلاب تاکید خاصی بر روی تحول فرهنگی در زمینه حفاظت محیط زیست داشتند ، باید توجه داشته باشیم که امروز شرایط خاصی را تجربه می کنیم، امروز یک جامعه رو به رشد و بر اساس برنامه هایی برای توسعه پایدار را تجربه می کنیم و تمامی این ها در شرایطی است که دولت برای بهبود شرایط اقتصادی و خروج از رکود و توسعه اشتغال و بهبود شرایط اجتماعی تلاش می کند و در کنار تمامی این‌محورها رئیس جمهور دولت را دولت محیط زیست معرفی کرده و توجه خاصی به این موضوع دارد.
معاون رئیس جمهور گفت : عوارض معضلات زیست محیطی بر روی تمامی بخش ها خواهد بود ، امیدواریم تحولاتی که امروز در دولت یازدهم در حال اتفاق افتادن است با تغییر نگرش ، حضور فعال مردم و همچنین اقدامات فرهنگی مانند حرکت زیبای دانش آموزان خراسان رضوی در حمایت از محیط زیست در استان که یک جریان اجتماعی برای تغییر رفتار است توسعه یابد.
وی تاکید کرد : امسال جلب مشارکت اجتماعی همه اقشار جامعه در حفظ محیط زیست جزو اولویت های این بخش است و اگر امروز زمینی از سوی خانواده من برای ساخت این مدرسه اهدا شده کل خانواده در این کار خیر نقش داشتند ، اعتقاد دارم این حرکت می تواند به عنوان یک حرکت نمادین برای حمایت از همکاری مشترک آموزش و پرورش و محیط زیست باشد.
ابتکار با تقدیر از فعالیت های آموزش و پرورش خراسان رضوی در زمینه حفاظت از محیط زیست اظهار داشت : استان خراسان رضوی پیشگام همکاری مشترک محیط زیست و آموزش و پرورش است و امیدواریم این روند هم در استان خراسان رضوی و هم در سایر کشور استمرار داشته باشد .
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: هنرستان های زیست محیطی و ایجاد مشاغل سبز جزو برنامه های اصلی ما در این بخش است و امروز رویکردهای فرهنگی ما به آموزش و پرورش محدود نمی شود.
وی در پایان با بیان این که در مدارس محیط زیست باید به مسائلی همچون مدیریت پسماند، بازیافت، داشتن فضای سبز و مدیریت مصرف آب به دانش آموزان آموزش توجه کرد افزود : کارهای ارزشمندی در زمینه حفاظت از محیط زیست در آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شده که به عنوان نمونه می توان از راه اندازی این مدرسه و همچنین فعال بودن دبیرخانه محیط زیست در 94 مدرسه خراسان رضوی اشاره کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن