تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکهزار و 200 پست جدید به ساختار فرمانداری ها افزوده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تبریز- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور گفت: یکهزار و 200 پست جدید در راستای اصلاح ساختاری فرمانداری ها به این مجموعه ها افزوده می شود.
جواد ناصریان روز پنجشنبه در جمع فرمانداران و بخشداران استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل ، افزود: ابلاغیه این تعداد پست جدید به زودی و ظرف حداکثر یک ماه آینده به استانداری های سراسر کشور ارسال می شود.
وی با بیان اینکه وزارت کشور در دولت تدبیر و امید تلاش وافری برای اصلاح ساختار این وزارتخانه دارد، اظهار کرد: پیشتر 65 تا 70 درصد نیروهای مدیریتی وزارت کشور خارج از این وزارتخانه بودند که در ساختار جدید به دنبال تغییر این وضعیت هستیم.
ناصریان گفت: طبق استانداردهای معمول استفاده از نیروهای مختلف بیرون از سازمان باید پایین تر از 15 درصد باشد که دولت در تعیین استانداران و فرمانداران تلاش می کند این موضوع را عملیاتی کند.
به گفته وی، در حال حاضر 75 درصد از فرمانداران سراسر کشور از نیروهای وزارت کشور هستند.
ناصریان ادامه داد: در راستای همین سیاست دولت تدبیر و امید، استانداران موظف هستند پس از ابلاغ پست های جدید در فرمانداری ها از همان نیروهای وزارت کشور استفاده کنند مگر اینکه در پاره ای از موارد مجبور به بهره گیری از سایر نیروها به دلایل تخصصی و فنی و مهارتی باشند.
وی ، اصلاح در میزان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
یکهزار و 200 پست جدید به ساختار فرمانداری ها افزوده می شود






پنجشنبه ، ۲۳مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن