تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821144822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاپ نخستين کتاب مصور همايش شيرخوارگان حسيني در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۱۷ب.ظ)
براي نخستين بار صورت مي گيرد؛ چاپ نخستين کتاب مصور همايش شيرخوارگان حسيني در گيلان موج - فراخوان ارسال عکس براي چاپ در نخستين کتاب مصور همايش شيرخوارگان حسيني کشور منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، رضا ثقتي، دبير همايش شيرخوارگان حسيني هيئت روضات‌الحسين(ع) رشت، در اين راستا اظهار کرد: نهمين همايش شيرخوارگان حسيني در بيش از 8 هزار نقطه جهان و با حضور خيل عظيم مادران و کودکان شيرخواره برگزار مي‌شود.
وي افزود: اين برنامه به طور همزمان در چند نقطه از شهر رشت نيز از جمله مصلي بزرگ امام خميني(ره) اين شهر ساعت 8 صبح فردا، 24 مهر برگزار مي‌شود.
مسوول هيئت روضات‌الحسين(ع) تصريح کرد: اين هيئت در نظر دارد براي نخستين‌بار در کشور، کتاب جامع و مصور شيرخوارگان حسيني که صحنه‌هاي اثرگذار و بي‌نظير از عشق و ارادت به آستان مقدس ائمه اطهار علي‌الخصوص شهداي دشت کربلا و شهيد شش ماهه حضرت علي‌اصغر(ع) و بصيرت عاشورايي مادران در آن به ثبت رسيده را چاپ و منتشر نمايد.
ثقتي ادامه داد: لذا از عکاسان سراسر کشور، خصوصا عکاسان استان و شهر رشت دعوت مي‌شود ضمن حضور در اين همايش، با استفاده از ذوق هنري خود به ثبت لحظات ناب آن بپردازند.
وي تصريح کرد: افراد علاقمند تا پايان محرم امسال يعني 21 آبان 94 فرصت دارند تا حداکثر سه اثر منتخب خود را به آدرس الکترونيک [email protected] ارسال کنند.
ثقتي با بيان اينکه عکس‌هاي ارسالي بايد در فرمت jpeg و سايز طولي 1000 پيکسل با رزولوشن 72dpi و حجم کمتر از 400 کيلوبايت باشد، گفت: پس از داوري و در صورت پذيرفته شدن اثر، فايل اصلي عکس از صاحب اثر دريافت خواهد شد.
وي ضمن دعوت مجدد از عکاسان براي شرکت در اين فراخوان و حضور فعال در گردآوري اين مجموعه ارزشمند، خاطرنشان کرد: آثار برگزيده به نام صاحبان اثر در نخستين کتاب مصور شيرخوارگان حسيني به چاپ مي‌رسد.
گفتني است، همايش شيرخوارگان حسيني هيئت روضات‌الحسين(ع) به صورت زنده از رسانه ملي و شبکه تلويزيوني باران (سيماي گيلان) پخش خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن