تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820296099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش منطقه اي آموزشي ويژه فرمانداران و بخشداران برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۵۴ب.ظ)
سرپرست معاونت سياسي و امنيتي: همايش منطقه اي آموزشي ويژه فرمانداران و بخشداران برگزار مي شود موج - سرپرست معاونت سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه گفت: همايش منطقه اي آموزشي – توجيهي ويژه فرمانداران و بخشداران استان هاي ايلام، کردستان و کرمانشاه در روزهاي 29 و 30 مهرماه در کرمانشاه برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ اميرشاه آبادي در يازدهمين جلسه ستاد انتخابات استان با تسليت فرارسيدن ماه محرم و ايام سوگواري حضرت اباعبدا.. الحسين(ع)، افزود: بنا به فرمايش امام خميني(ره) ما هر چه داريم از محرم و صفر است زيرا پايه هاي شکل گيري انقلاب بر اساس نوع قيام و حرکت عظيم عاشورا استوار شده است لذا وظيفه داريم همگي در راستاي صيانت از ارزش هاي والاي قيام سيد الشهدا(ع) تلاش کنيم.
وي در ادامه از برگزاري همايش منطقه اي آموزشي – توجيهي ويژه فرمانداران و بخشداران استان هاي ايلام، کردستان و کرمانشاه طي روزهاي 29 و 30 مهر با حضور معاون سياسي وزارت کشور و رئيس ستاد انتخابات کشور و ديگر معاونين و تعدادي از مديران ستادي وزارت کشور در کرمانشاه خبر داد.
وي گفت: همه دست اندارکاران و مديران ذيربط بايد نهايت تلاش و اهتمام خود را براي برگزاري مطلوب اين همايش بکار گيرند.
وي همچنين با اشاره به نقش مهم صداوسيما و رسانه ها براي پوشش خبري اين همايش،گفت: بر اساس برنامه ابلاغي از سوي وزارت کشور، همة معاونين محترم وزارت کشور در اين همايش حضور خواهند داشت بنابراين ضرورت اطلاع رساني از برگزاري و نحوة نوع آموزش آن مهم و اثرگذار است.
سرپرست معاونت سياسي و امنيتي استانداري بيان داشت: خوشبختانه تمامي تمهيدات و برنامه ريزي هاي لازم براي برگزاري اين همايش انديشيده شده و تمامي فرآينده ها نيز به دقت مورد بررسي قرار گرفته است.
وي بيان داشت: با توجه به نوع آموزش و حضور معاونين وزارت کشور، نتايج و دستاوردهاي خوبي که براي برگزاري هر چه بهتر انتخابات مورد نياز مي باشد، تحقق خواهد يافت و اين همايش مي تواند زمينه بسيار مناسبي براي کسب تجارب بيشتر براي فرمانداران و بخشداران باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن