تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820646801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قزوینی: پیشرفت شنا نیاز به برنامه ریزی و سرمایه گذاری دارد/ از تجربه قدیمی ها استفاده کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: آینده و زندگی شناگران باید تامین شود؛ قزوینی: پیشرفت شنا نیاز به برنامه ریزی و سرمایه گذاری دارد/ از تجربه قدیمی ها استفاده کنند ایلنا: پیشکسوت شنای ایران می گوید برای پیشرفت شنای کشور باید آینده و زندگی شناگران تامین شود تا آنها بدون دغدغه به تمرینات حرفه ای بپردازند.
قزوینی: پیشرفت شنا نیاز به برنامه ریزی و سرمایه گذاری دارد/ از تجربه قدیمی ها استفاده کنند

مجید قزوینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره نتایج شناگران کشورمان در مسابقات تایلند اظهار داشت: کسب 14 مدال از مسابقات رده های سنی آسیا در تایلند نشان می دهد که می توان با سرمایه گذاری مناسب و برنامه ریزی درست در ورزش های آبی مدال آوری کرد.  وی افزود: البته برای کسب مدال ها و عناوین بیشتر و بهتر در رقابت های دیگر به خصوص رده سنی بزرگسالان، باید تلاش دوچندان صورت گیرد و از شناگران آینده دار حمایت شود. داور 6 دوره مسابقات بین المللی دهه فجر با بیان این که قهرمانی در شنا، شیرجه و واترپلو بودجه مناسب می خواهد، ادامه داد: سطح شنای بسیاری از کشورها از ما جلوتر است. یکی از دلایل آن این است که در ایران خانواده ها چندان به مقوله قهرمانی توجهی ندارند چرا که آینده و زندگی فرزندانشان از راه شنا تامین نمی شود. مربی اسبق شنای کشورمان یادآور شد: برای این که شناگران خوبی در آینده داشته باشیم، باید از همین نوجوانان و جوانان که موفق به کسب مدال شده اند، حمایت کنیم و به خصوص برای تامین زندگی و آینده آنها گام های اساسی برداشته شود. دارو پیشکسوت شنای ایران در ادامه، درباره وضعیت کنونی داوری شنای ایران گفت: زمانی که بنده داوری شنا انجام می دادم، کمیته شنا با مسئولیت آقای " مجیدی " بسیار خوب عمل می کرد. اما در حال حاضر شناخت چندانی از شرایط داوری در شنا ندارم. با این حال، معتقدم فدراسیون می بایست از داوران قدیمی و پیشکسوت از جمله آقای مجیدی بیشتر بهره مند شود. پیشکسوت شنای ایران در پایان به آینده شنای کشورمان به ویژه در فاصله یک سال مانده به المپیک ریودوژانیرو برزیل اشاره کرد و اظهار داشت: بسیار امیدوارم که در المپیک برزیل بیش از 2 نماینده داشته باشیم. البته به شرطی که شناگران ما تمرینات مستمر داشته باشند و به خصوص حضور شناگران در اردوهای خارجی در دستور کار فدراسیون قرار بگیرد تا رکوردهای ورودی المپیک کسب شود. 

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۳:۴۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن