تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819911369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استعفای ناگهانی خاکپور از تیم امید/محمد آقا بعد بردن سوریه گفت من دیگر نیستم!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استعفای ناگهانی خاکپور از تیم امید/محمد آقا بعد بردن سوریه گفت من دیگر نیستم! ورزش > فوتبال ملی -
محمد خاکپور بعد از یکسال هدایت تیم ملی امید و کلی هزینه برای این تیم ، با اولین قهرمانی در بازی های نچندان سطح بالای عرب آسیا از مسئولیتش استعفاء داد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد خاکپور ساعاتی بعد از قهرمانی تیم امید در بازی های غرب آسیا در قطر و شکست دادن سوریه، به محض ورود به تهران از سمت خود استعفاء داد. او در حاشیه مراسم استقبال از خبرنگاران، این جمله را گفته است. او پیشتر هم یک بار در زمان پذیرش این مسئولیت همراه با حبیب کاشانی ، کنار کشیده بود و بعد با کلی خواهش و منت به اردوی تیم برگشتند. خاکپور که یکی از محجوب ترین بازیکنان تاریخ ملی ایران است ، در یکسال گذشته تمام امکانات را برای آماده سازی تیمش در اختیار داشته و حالا در فاصله دو ماه به بازی های انتخابی المپیک همه از او انتظار دارند تا تیمش را بعد 44 سال به المپیک برساند و نگذارد این طلسم 48 ساله شود. اگرچه استعفای خاکپور را می توان تاکتیکی برای پایین آوردن توقعات دانست اما تاکید بر لفظ جدایی در این شرایط حساس، شاید انتظاری است که اهالی فوتبال و هواداران از این سرمربی با اخلاق ندارند. او شاید از این حربه استفاده کرده تا بتواند توجه بیشتری را به تیم ملی امید معطوف کند. 
خاکپور و مایلی کهن بخش عمده ای از توان شان را در یکسال گذشته صرف درگیری و دعوا با کارلوس کروش و کادرش کرده اند.
4141

کلید واژه ها: محمد خاکپور - تیم ملی امید -




پنجشنبه 23 مهر 1394 - 11:27:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن