تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814707142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپايي نمايشگاه هاي کتاب در استان ها ميل به کتاب خواني را تقويت مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۴ (۸:۳۳ق.ظ)
برپايي نمايشگاه هاي کتاب در استان ها ميل به کتاب خواني را تقويت مي کند موج- معاون فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در يازدهمين نمايشگاه کتاب کرمانشاه گفت: ارتقاي عادت کتابخواني، همچنين تغيير ويترين کتاب ها براي علاقه مندان از جمله مهم ترين دلايل رشد و اشاعه نمايشگاه هاي کتاب در استان ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج از کرمانشاه، سيد عباس صالحي، معاون فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در مراسم افتتاحيه يازدهمين نمايشگاه کتاب استان و دومين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال با بيان اين مطلب که کرمانشاه نمونه فاخر مينياتور همدلي ميان اقوام، مذاهب و گروه هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي کشور است، ابراز داشت: وجود ظرفيت هاي بالاي شخصيت هاي فرهنگي، ادبي، اجتماعي، سياسي و...در استان کرمانشاه سبب شده است با ديدي ويژه به اين استان نگاه شود.
وي افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به اعتبار حيطه وظايفي که بر عهده دارد تمامي سعي خود را در زمينه ايجاد عدالت فرهنگي در سراسر کشور و همچنين ارتباط هر چه بيشتر با فرهنگ دوستان تمامي عرصه هاي هنري و ادبي به کار بسته و در اين بين استان کرمانشاه به عنوان گنجينه تمامي ظرفيت هاي فرهنگي از توجه ويژه اي در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برخوردار است.
صالحي درخصوص اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در بخش کتاب و ادب کرمانشاه گفت: اهداي کتاب به کتابخانه هاي عمومي استان، برگزاري هفته هاي کتاب، حمايت در زمينه چاپ و انتشار کتب توليدي در سطح استان و...از جمله مهم ترين فعاليت هاي بخش کتاب و در بخش پشتيباني از حوزه شعر و ادبيات با برپايي نکوداشت استاد يدالله بهزاد، همايش شعر کرمانشاه و در ادامه طي آبان ماه سال جاري برگزاري نکوداشت استاد احمد عزيزي، سعي داشته گام هاي مهمي در اين زمينه بردارد.
معاون فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد در ادامه به ذکر آمار اجمالي اقدامات انجام شده در شش ماه نخست سال جاري در مقايسه با سال گذشته پرداخت و خاطرنشان ساخت: رشد 12 درصدي نشر عناوين مختلف کتاب به عنوان نقطه عطف توسعه همه جانبه عنوان بندي کتابها در بخش هاي مختلف به شمار مي رود و در مقابل کاهش 12 درصدي تعداد تيراژ کتب نسبت به سال گذشته باعث شده است که نگاهي عميق تر در جهت رفع اين مشکل شود و در همين راستا با اشاعه و گسترش نمايشگاه هاي کتاب در ساير استان ها و همچنين عرضه بيش از پيش عناوين مختلف کتب براي علاقه مندان ذائقه کتاب خوان ها را تغيير دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن