تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري عامل فروش داروهاي غيرمجاز در اينستاگرام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۲۰:۵۸ب.ظ)
پليس فتاي گيلان خبر داد: دستگيري عامل فروش داروهاي غيرمجاز در اينستاگرام موج - رشت-رئيس پليس فتا گيلان از شناسايي و دستگيري عامل فروش داروهاي غيرمجاز در اينستاگرام خبر داد و گفت: اين متهم اهل و ساکن رشت است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، ايرج محمدخاني امروز در نشست انتظامي استان با اشاره به عملکرد پليس فتاي گيلان در دستگيري عامل داروهاي غيرمجاز اظهار کرد: کارشناسان پليس فتا با رصد شبکه‌هاي اجتماعي مبتني بر موبايل، پروفايلي را در شبکه اجتماعي اينستاگرام شناسايي کردند که گرداننده آن اقدام به تبليغ و فروش انواع داروهاي غيرمجاز از جمله مکمل‌هاي بدنسازي مي‌کرد.

وي با بيان اينکه مجرم مردي 30 ساله و اهل و ساکن رشت بود، افزود: متهم پس از شناسايي دستگير شد و با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابي خود اعتراف کرد.

رئيس پليس فتاي گيلان با اشاره اينکه متهم با انگيزه تبليغات و جذب مشتري در پوشش شبکه اجتماعي موبايلي اقدام به فروش داروهاي غير مجاز مي‌کرد، تصريح کرد: متهم براي سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت شد.

وي از شهروندان خواست تا به هيچ عنوان اقدام به خريد داروهايي که از طريق شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي تبليغ و عرضه مي‌شوند، نکنند.

محمدخاني با تصريح بر اينکه اين گونه عوامل سودجو و فرصت‌طلب براي کسب منافع مادي خود بهداشت و سلامت جامعه را به خطر مي‌اندازند، خاطرنشان کرد: اين گونه اعمال بهداشت و سلامت جامعه را به مخاطره مي‌اندازد.

وي از شهروندان گيلاني خواست تا در صورت مشاهده چنين مواردي، مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir يا ايميل اين پليس به نشاني [email protected] گزارش کنند تا با برخورد قانوني و قاطع از ادامه فعاليت مجرمانه آنها جلوگيري شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن