تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820061943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشيان: در بازي با ژاپن سازماندهي خوبي وجود داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۱۲ب.ظ)
سفر تيم ملي به گوام خيلي طولاني است کفاشيان: در بازي با ژاپن سازماندهي خوبي وجود داشت موج - رئيس فدراسيون فوتبال از سازماندهي ديدار دوستانه تيم ملي مقابل ژاپن اظهار رضايت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از رسمي فدراسيون فوتبال، جلسه هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال، امروز (چهارشنبه) با حضور علي کفاشيان، عليرضا اسدي، مهدي تاج، الهه عرب‌عامري، فريدون اصفهانيان، حيدر بهاروند، شهاب‌الدين عزيزي خادم و غلامرضا بهروان آغاز شد.
در ابتداي اين نشست، علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال، ضمن تسليت به مناسبت آغاز ايام ماه محروم، گفت: طي ماه گذشته، فدراسيون فوتبال بسيار پرکار بود به طوري که مرتباً تيم‌هاي ملي ما در مسابقات مختلف بين المللي حضور داشت. از اسدي و عرب عامري که تمام تلاش خود را براي هر چه بهتر برگزار شدن رويدادهاي مختلف تيم‌هاي ملي در بخش بانوان و آقايان به کار گرفتند، تشکر مي‌کنم.
وي ادامه داد: همچنين از ميزباني دو استان خراسان رضوي و آذربايجان شرقي، باشگاه گسترش‌فولاد تبريز و هيئت فوتبال استان آذربايجان شرقي براي ميزباني رقابت‌هاي مرحله مقدماتي قهرماني آسيا در رده‌هاي جوانان و نوجوانان تشکر مي‌کنم. ضمن اينکه تيم‌هاي جوانان و نوجوانان با اقتدار به مرحله نهايي رقابت‌هاي قهرماني آسيا صعود کردند.
رئيس فدراسيون فوتبال خاطرنشان: تيم ملي فوتسال بانوان ايران در رقابت‌هاي قهرماني فوتسال آسيا توانست عنوان قهرماني را به خود اختصاص دهد و بر بام آسيا قرار بگيرد. از عرب عامري و مجموعه‌اي که باعث موفقيت اين تيم شدند، تشکر و قدرداني مي‌کنم.
کفاشيان افزود: رقابت‌هاي جام جهاني فوتسال به ميزباني گواتمالا در آذرماه برگزار مي‌شود که از آسيا دو تيم ايران و ژاپن حضور خواهند داشت. تيم ملي فوتسال بانوان در آذرماه به اين مسابقات اعزام مي‌شود و اميدواريم نتايج مطلوبي بگيريم. بدون شک موفقيت تيم ملي فوتسال را مديون زحمات باشگاه‌ها و تلاش تيم‌هاي ليگ هستيم.
وي با اشاره به اينکه تيم فوتبال اميد کشورمان در حال حاضر در مسابقات قهرماني غرب آسيا حضور دارد، افزود: تيم اميد پس از برگزاري ديدارهاي خوب به فينال اين مسابقات راه يافت. ضمن اينکه اين تيم در اواخر آذرماه و اوايل دي ماه به مسابقات مقدماتي المپيک ريو اعزام خواهد شد.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان درباره تيم ملي فوتبال بزرگسالان گفت: اين تيم اردوي تدارکاتي خود را در کشور امارات برگزار کرد و سپس در مرحه مقدماتي جام جهاني 2018 روسيه به مصاف عمان رفت که اين ديدار با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. تيم ملي همچنين شب گذشته يک ديدار دوستانه با تيم ملي فوتبال ژاپن برگزار کرد که اين ديدار نيز با تساوي يک - يک به پايان رسيد. خوشبختانه سازماندهي خوبي در برگزاري مسابقه با ژاپن وجود داشت و برنامه‌هاي خوب توسط فدراسيون در اين رابطه انجام شد.
کفاشيان اظهار داشت: برنامه بعدي تيم ملي فوتبال، ديدار مقابل گوام است که تيم ملي سفري طولاني را در پيش دارد تا در ديدار مقابل اين تيم بدون مشکل ظاهر شود و بازي با ترکمنستان در ايران را هم پيش‌رو داريم.
وي با بيان اينکه فستيوال مدارس فوتبال در مهر ماه و با حضور 30 استان کشور در اردوگاه ايثار و در قسمت آقايان به خوبي برگزار شد، يادآور شد: اکنون برنامه‌ريزي‌هاي خود را براي برگزاري فستيوال دختران در آبان‌ماه انجام مي‌دهيم. در واقع با برگزاري اين فستيوال‌ها در قسمت بانوان و آقايان قصد داريم تا با استعداديابي‌هاي مناسب، آينده تيم‌هاي ملي فوتبال و فوتسال خود را تأمين کنيم.
رئيس فدراسيون فوتبال در پايان صحبت‌هاي خود در جلسه هيئت مديره گفت: جلساتي را در فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا براي فوتسال و فوتبال ساحلي برگزار کرده و برنامه‌ريزي بسيار مدوني براي فوتسال آسيا و جهاني برنامه‌ريزي کرده‌ايم تا مسابقات در رده‌هاي مختلف سني جوانان، اميد و بزرگسالان برگزار شده و در آينده اين ورزش پر طرفدار در آسيا بيمه شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن