تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809956198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت دسته جمعی سربازان به اهواز ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بازگشت دسته جمعی سربازان به اهواز
سربازان دو تیم تراکتورسازی و ملوان این هفته باید در اهواز به میدان بروند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم نظامی لیگ برتر ایران این هفته باید برابر استقلال خوزستان و فولاد قرار بگیرند ، نکته ی جالب این دیدارها بازگشت سربازانی است که سابقا در اهواز بازی کرده اند ، گفتنی است اکثر بازیکنانی که کارت پایان خدمتشان جعلی شده است در خوزستان مشغول بازی بودند.این بازیکنان را با هم مرور می کنیم.

آرش افشین: آرش افشین نیم فصل اول لیگ 13م را در سپاهان گذراند و پس از آن در نیم فصل دوم به فولاد پیوست تابا این تیم قهرمان لیگ برتر بشود.افشین که رویای اولین ایرانی رسیده به لیگ لوشامپیونه را در سر داشت ،بعد از اینکه به تیم لیل فرانسه نپیوست ، نتوانست درخشش خود را در فولاد.او پس از اینکه کارتش باطل شد ، نتوانست یک سال در فوتبال حضور داشته باشد و برای این فصل به تیم نظامی ملوان پیوست.افشین در این 7 هفته 3 گل برای فولاد زده است.او حال باید برای دیدار با استقلال خوزستان به اهواز بازگردد ، او اگر برابر استقلال خوزستان بازی کند ، 613 روز از آخرین بازی اش در غدیر گذشته است.





شهاب کرمی: شهاب کرمی بعد از رفتن مجید جلالی از تیم شهرداری یاسوج به فولاد خوزستان پیوست و در دو سال حضور فرکی توانست یکی از خوب های فولاد باشد.او یک سال با فولاد سهمیه آسیایی و سپس قهرمانی لیگ را به دست آورد.شهاب کرمی نتوانست عملکرد خوب دو سال قبلش را در زمان اسکوچیچ در فولاد ادامه دهد و در میانه راه بد بیاری هایش کامل شد.او نیز به مانند خیل عظیمی از فوتبالیست ها کارتش باطل شد. او پس از اینکه بخش عظیمی از لیگ قبل را از دست داد ، حالا به ملوان پیوسته تا بتواند روزهای خوبش را دوباره تکرار کند. کرمی حال با لباس ملوان باید برابر استقلال خوزستان قرار گیرد ، کرمی هر وقت برابر این تیم قرار گرفته است تیمش با پیروزی از زمین خارج شده است.





حسین ماهینی: بازیکن بوشهری سابق استقلال اهواز با درخشش در این تیم به ذوب آهن و سپس پرسپولیس پیوست.درخشش این بازیکن به اینجا ختم نشد و بازی اش چشم کی روش سخت پسند را نیز گرفت.او حال باید به اهواز بازگردد ، شهری که سالهای پیش ماهینی از آنجا به فوتبال ایران معرفی شد.





بختیار رحمانی: بختیار رحمانی که با حضور حسین فرکی به کاپیتانی فولاد رسید ، در فصل اول حضور فرکی سهمیه آسیایی و در فصل بعد از آن توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.او که با آمدن اسکوچیچ و باطل شدن کارتش نتوانست فصل قبل برای فولاد بازی کند،ابتدای فصل به تراکتورپیوست.باید دید کاپیتان دو فصل پیش فولاد می تواند بازگشتی خاطره انگیز به اهواز داشته باشد.





احمد عبدالله زاده: عبدالله زاده پس از دو سال سکو نشینی در زمان حضور فرکی ، با آمدن اسکوچیچ احیا شد و به ترکیب اصلی تیم راه یافت.عبدالله زاده نیز درمیانه ی راه و درحالی که چشم کی روش روی او زوم شده بود نیز به مانند بختیار و سروش کارتش باطل شد تا انتهای فصل بازی ها را از دست بدهد.عبدالله زاده که خبر بازگشتش به فولاد به گوش می رسد ، باید این هفته به مصاف تیمی برود که بازگشت او به این تیم غیر ممکن نخواهد بود.





سروش رفیعی: بازیکن محبوب اسکوچیچ، یکی ازبهترین بازیکنان لیگ چهاردهم درنیم فصل اول بود.نیم فصلی که به او وفادار نماند و او نیز به مانند بسیاری دیگر از بازیکنان کارت پایان خدمتش باطل شد تا نتواند تا انتهای راه با فولاد برود.البته گفتنی است او توانست با درخشش در فولاد حتی در جام ملت های آسیا بازی کند.نبرد اسکوچیچ با بازیکن محبوبش نیز جذاب خواهد بود.





علی حمودی: نام علی حمودی با شماره 40 فولاد درهم آمیخته شده است ، او پس از درخشش در تیم استقلال اهواز و مس کرمان به فولاد پیوست .بعد از آنکه خود را به عنوان ستاره در فولاد خوزستان معرفی کرد به تیم استقلال پایتخت رفت.حال او باز باید به اهواز بیاید تا به مصاف تیم سابقش برود ، تیمی که روزی سکوی پرتاب او به پایتخت شد.گفتنی است او سابقه ی گلزنی با سپاهان برابر فولاد را نیز دارد.






ملوان بندرانزلی حسین ماهینی علی حمودی سروش رفیعی احمد عبدالله زاده بختیار رحمانی آرش افشین تراکتورسازی تبریز شهاب کرمی

ارسال به تلگرام


14:15  1394/07/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن