تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814757696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس براساس منافع ملی وحفاظت از دستاوردهای انقلاب به طرح اجرای برجام رای داد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مجلس براساس منافع ملی وحفاظت از دستاوردهای انقلاب به طرح اجرای برجام رای داد
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان براساس منافع ملی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به طرح اجرای برجام رای دادند.
آفتاب : حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد که ریاست ساعاتی از جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس را برعهده داشت درمورد بررسی و تصویب طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام افزود: نمایندگان مجلس به طور قاطع به منافع ملی فکر می کنند و منافع ملی را درچارچوب مصالح تعریف شده از سوی آموزه های قطعی اسلام و خطوطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ارایه فرموده اند و همچنین با توجه به ظرفیت های کشور رصد و در راستای حراست از منافع ملی تصمیم می گیرند و مصوباتی را تصویب می کنند و خواهند داشت.

وی ادامه داد: سخنان موافقان و مخالفان طرح اجرای برجام فقط در چهارچوب منافع ملی و حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین اظهار داشت: رای موافق و مخالف غیر علنی بوده و رسانه ها در تحلیل و ارایه نام نمایندگان مراقب اصول اخلاقی و دینی باشند.

به گزارش ایرنا، طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام روز گذشته با 161 رای موافق در مجلس به تصویب نهایی رسید.

**اراده قطعی مجلس و دولت حقوق حقوق شهروندان در موسسه میزان است
ابوترابی فرد همچنین درباره مشکلات موسسه میزان و بازپس ندادن وام های دریافتی از این موسسه گفت: به درخواست نمایندگان استان های خراسان شمالی، جنوبی و مرکزی و اکثر نمایندگان مجلس تاکنون چندین جلسه با وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی و مسوولان قضایی در این زمینه برگزار شده است.

ابوترابی فرد افزود: دولت تصمیمات اصولی در این خصوص اتخاذ کرده و چندین جلسه نیز بنده با وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی داشتم.

وی تصریح کرد: اراده قطعی مجلس و دولت آن است که حقوق افراد در موسسه میزان حفظ شود و باز هم تاکید می کنم که تصمیمات منطقی برای حفظ حقوق شهروندان در موسسه میزان اتخاذ شده و ما امیدواریم با اجرای این تصمیمات شاهد پرداخت حقوق افراد باشیم.
به گزارش ایرنا، 9 معلم مرد ایرانی و 13 معلم زن به بهانه نداشتن بطاقه العمل (کارت کسب وکار ) و همچنین مجوز کاری در منطقه العین که زیر نظر ابوظبی است اخیرا بازداشت شدند.

** کشور امارات مراقب قهر ملت بزرگ ایران باشد
نایب رییس اول مجلس همچنین به تذکر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بازداشت معلمان ایرانی شاغل در امارات اشاره کرد و گفت: اعضای این کمیسیون نسبت به موضوع بازداشت آموزگاران در امارات تذکرات جدی داده اند.

ابوترابی فرد تصریح کرد: مطالبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن است که با تدابیر صحیح و اقدامات قاطع برای حفظ شأن و منزلت آنها که مراتب علمی و آموزشی را در امارات می گذراندند، وزارت امور خارجه و همچنین وزارت آموزش و پرورش اقدامات اصلی را انجام دهند.

ابوترابی فرد اظهار داشت: در این میان لازم است گزارش اقدامات انجام شده برای پیگیری وضعیت آنها به اطلاع مردم و همچنین کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارایه شود و امیدواریم به سرعت این موضوع حل شود و همچنین کشور امارات نیز مراقب قهر ملت بزرگ ایران باشد.

وی همچنین شهادت سردار همدانی را از سوی نمایندگان استان همدان تسلیت گفت.
نایب رییس اول مجلس در پایان اعلام کرد: جلسه بعدی مجلس روز دوشنبه چهارم آبان ماه بعد از ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا برگزار می شود.



تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن