تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدون رفتن به اپرا، لذت بردیم ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بدون رفتن به اپرا، لذت بردیم
بختیاری زاده می گوید از نمایش دیروز تیم ملی احساس غرور کرده است.

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی دیروز تیم ملی برابر ژاپن صحبت های جالبی انجام داد که با هم آنها را مرور می کنیم :
بدون اپرا رفتن لذت بردم ما از این بدون اینکه به اپرا برویم لذت بردیم ، پس می شود از بازی های تیم ملی نیز لذت برد.این را باید بگویم که از عملکرد تیم ملی احساس غرور کردم .من با دیدن بازی دیروز به آینده ی تیم ملی امیدوار شدم ، فوتبال دیروز به ما نشان داد که با توجه به ابزار می توانیم همچنان بهتر از این نیز باشیم.
برابر تیم های اسم و رسم دار خوبیم ما دربرابر تیم های خوب و اسم و رسم دار می توانیم شانس گلزنی به خوبی اجرا کنیم و این جزیی از فوتبال ما شده است.ما برابر اینگونه تیم ها که به ما فضا می دهند می توانیم بازی خود را بر حریف تحمیل کنیم.بازی های ما در برابر ژاپن ، کره جنوبی و حتی رقابت های جام جهانی گواه این حرف است.
ژاپن خسته نبود ، ما خوب بودیم عده ای می گویند که ژاپم یک بازی سخت قبل از بازی روز گذشته انجام داده ، من این را قبول ندارم.تیم ملی ما نیز با عمان بازی سختی انجام داده بود ، باید قبول کنیم تیم ملی ما شاداب و با انگیزه بازی کرد.اما این را باید قبول کنیم که تیم ما برابر تیم هایی که از نظر فنی و اسمی ضعیف تر هستند به مشکل می خوریم .چرا که این تیم ها فضا ها را پوشش می دهند و سعی می کنند دفاع کنند.این یک پوین منفی برای تیم ملی حساب می شود ، اشتباهی که در باشگاه های ما نیز وجود دارد.
دشمن تیم ملی نیستیم ما اگر انتقاد می کنیم دشمن تیم ملی هستیم . یا متضرر شدن تیم ملی ما هم آسیب می بینیم و نمی خواهیم این اتفاق بیفتد چه سرمربی ایرانی و چه خارجی باشد.دغدغه و نگاه ما به فوتبال ملی پیشرفت است تا مردم لذت ببرند.نگاه ما به تیم ملی خشن نیست ، ما به دنبال راهکار و طرح نو هستیم اما با ادبیاتی که با احترام باشد.با ادامه ی این روند مردم با فوتبال ملی آشتی می کنند.این نوع بازی امیدها را به تیم فوتبال زنده کرد.
جوان ها باعث فخر بودند جوانان دربازی دیروز بسیار خوب بودند و بخش اعظمی از لذت بردن ما در بازی دیروز بازیکنان جوان ما بودند.
دفاع ما شرطی شده است عده ای تاکید دارند که تیم ملی تنها روی یک مورد گل می خورد و آن سانتر از جناحین است که با اشتباه دفاع و دروازه بان ما در کنار هوشیاری مهاجم حریف گل می خوریم.اما من این مورد را به هیچ عنوان قبول ندارم ، ما به هیچ وجه در این بخش ضعیف نیستیم.سید جلال حسینی و پژمان بسیار خوب و با تجربه هستند که بسیار خوب در دفاع عمل می کنند و موقعیت به حریف نمی دهند.به نظر من بچه ها قبول کرده اند در این بخش ضعیف هستند و شرطی شده اند.

سهراب بختیاری زاده تیم ملی ایران

ارسال به تلگرام


13:07  1394/07/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن