تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820838213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف دو تن انواع شيرآلات خارجي قاچاق در يزد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۴ب.ظ)
کشف دو تن انواع شيرآلات خارجي قاچاق در يزد موج- جانشين فرمانده انتظامي استان يزد از کشف دو تن انواع شيرآلات خارجي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 100 ميليون ريال در بازرسي از يک دستگاه تريلي کانتينردار خبر داد.
به گزارش خبرگزاي موج، سرهنگ عطاءا...احمدي، جانشين فرمانده انتظامي استان يزد گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با سودجويان نظام اقتصادي کشور، ماموران پليس استان يزد طرح ضربتي مبارزه با قاچاق کالا را به مرحله اجرا گذاشتند.
وي ادامه داد: در اجراي اين طرح ماموران پليس، محورهاي مواصلاتي استان را تحت نظر قرار داده تا اين که يک دستگاه تريلي ولوو کانتينر دار را که از جنوب کشور عازم تهران بود براي بازرسي متوقف کردند.
احمدي افزود: در بازرسي از اين تريلي، دو تن انواع شيرآلات خارجي قاچاق فاقد مجوز گمرکي به ارزش يک ميليارد و 100 ميليون ريال کشف و دو متهم نيز دستگير شدند.
سرهنگ احمدي تصريح کرد: متهمان به دادسرا معرفي و شيرآلات قاچاق کشف شده تحويل اداره گمرک استان يزد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن