تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804347876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايمن‌سازي بخشي از بازار وکيل شيراز انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۳۴ب.ظ)
با همکاري دستگاه هاي ذي ربط؛ ايمن‌سازي بخشي از بازار وکيل شيراز انجام شد موج-شيراز-بخشي از بازار وکيل شيراز به عنوان پايلوت ايمن سازي شد که در صورت نتيجه بخش بودن در ديگر بخش هاي بازار نيز اعمال مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، با پيگيري برخي از رسانه ها در مورد ناايمن بودن بازار وکيل شيراز و خطر آتش سوزي در بازار، گروه‌هاي مختلف از دستگاه‌هاي مربوطه فعاليت خود را آغاز کردند که در اين راستا نايب‌رئيس شوراي شهر شيراز به‌عنوان محوريت و شرکت توزيع نيروي برق شيراز به‌عنوان آغازکننده کار فعاليت خود را شروع کردند.
در حال حاضر فعاليت گسترده‌اي از جانب شرکت توزيع نيروي برق شيراز در حال انجام است و طرح اصلاح شبکه نيز سرعت گرفته است.
اما معاون بهره‌برداري شرکت توزيع نيروي برق شيراز ظهر سه‌شنبه در حاشيه بازديد مسئولين دستگاه‌هاي مختلف از بازار وکيل در جمع خبرنگاران گفت:حفاظت از المان‌هاي شهري ازجمله وظايف تمامي دستگاه‌ها است که در اين راستا بازار وکيل در جايگاه خاصي قرار دارد.
محمدرضا صلاحي تصريح کرد: اصلاح شبکه برقي بازار وکيل شيراز در دستور کار قرار گرفت و امروز ضلع جنوبي اين بازار اصلاح ساختاري انجام و ايمن‌سازي کابل‌هاي برق به‌طور کامل انجام و در پشت‌بام بازار انجام‌شده است.
وي افزود:با توجه به هماهنگي‌هاي انجام‌شده قرار بر اين شد که بخش جنوبي بازار به‌عنوان پايلوت مد نظر قرار گيرد و پس از انجام تمامي مراحل کار و رفع مشکلات،کار در کل بازار وکيل انجام شود.
معاون بهره‌برداري شرکت توزيع نيروي برق شيراز ادامه داد: امروز به‌طور کامل مناطق پرخطر در ضلع جنوبي اين بازار برطرف شده و مشکل جدي وجود نخواهد داشت و آنچه مربوطه به توزيع نيروي برق بوده کاملاً انجام‌شده است.
صلاحي تصريح کرد: ايجاد کانال‌هاي مشترک نيز در دستور کار قرار دارد که در حال انجام است تا هيچ‌گونه مشکل بازار وکيل را تهديد نکند.
در ادامه نايب‌رئيس شوراي شهر شيراز نيز گفت:بازار وکيل به‌عنوان يکي از عناصر تاريخي شيراز الزاماتي دارد که طي چند ماه گذشته طرح ايمن‌سازي آن بيش از گذشته مدنظر قرار گرفت.
محمود رضا طالبان تأکيد کرد: براي انجام طرح ايمن‌سازي کامل بازار وکيل مشاوره‌هاي مختلفي گرفته شد و درنهايت 50 تا 60 موضوع به‌عنوان اولويت‌ها مطرح و در دستور کار قرار گرفت.
وي افزود: نورپردازي، ايمن‌سازي، رفع ناهنجاري‌هاي بصري و...در دستور رفع قرار گرفت.
نايب‌رئيس شوراي شهر شيراز ادامه داد: يکي از مواردي که در بحث ايمني بازار وکيل مطرح‌شده بود موضوع برق و کابل‌هاي اين مجموعه بود که در اين راستا با همکاري شرکت توزيع برق و ميراث فرهنگي تمامي کابل‌هاي برق جمع‌آوري و به پشت‌بام بازار انتقال داده شد.
طالبان تصريح کرد: تمامي کانال‌ها جمع‌آوري و به يک کانال مشترک تبديل‌شده که با اين کار امنيت کامل در اين ضلع برقرارشده است.
وي با اشاره به اينکه بيش از 70 درصد کار ايمن‌سازي در ضلع جنوبي بازار وکيل انجام‌شده است، گفت: شهرداري شيراز سه ميليارد تومان بودجه در جهت آماده شدن بازار وکيل مدنظر قرار داده است.
در ادامه مسوول پايگاه ميراث فرهنگي شهر تاريخي شيراز نيز به خبرنگاران، گفت:کانال مشترک تأسيسات که چندين سال در حال پيگيري آن بوديم امروز در حال محقق شدن است.
عبدالرضا نصيري تأکيد کرد: کانال مشترک در بازار وکيل در حال انجام است و خوشبختانه تمامي دستگاه‌هاي مربوطه در جهت رفع مشکلات بازار وکيل همدل شده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن