تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820926969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت فضاهاي آموزشي نيز از دغدغه هاي خيرين مدرسه ساز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۶ب.ظ)
استاندار فارس: مديريت فضاهاي آموزشي نيز از دغدغه هاي خيرين مدرسه ساز است موج-شيراز–استاندار فارس گفت: يکي از دغدغه هاي اصلي خيران مدرسه ساز، نوع تربيت و مديريت فضاي آموزشي آن هاست.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد علي افشاني ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح مدرسه خيرساز معارف 6 شيراز گفت: خيران مدرسه ساز دو نقش مهم را به انجام مي رسانند، يکي فراهم آوردن زمينه تربيت نيروي انساني است که نقش آن ها در توسعه مشخص است و مي دانيم که نيروي انساني آينده هر کشور را مي سازند و دوم، در ترويج فرهنگ نيکوکاري نيز قدم برداشته اند.
استاندار فارس بيان کرد: در حالي که مي بينيم افرادي که احساس مسووليت اجتماعي دارند در جامعه کم تر هستند خيران مدرسه ساز افرادي هستند که به دنبال فرصت سازي هستند.
افشاني گفت: خيران مدرسه ساز با ترويج فرهنگ نيکوکاري گامي فراتر از ساخت مدرسه بر مي دارند و مي دانيم که اگر فرهنگ جامعه بهبود پيدا کند آينده آن تامين مي شود.
استاندار فارس تصريح کرد: انتظارم از مديرکل آموزش و پرورش فارس اين است که حتما به اين خواسته خيران مدرسه ساز توجه داشته باشند و سعي کنند بهترين مديران را براي اين مدارس منصوب کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن