تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815394574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش نقش مشارکت دستگاه‌هاي عضو ستاد روابط اقتصادي خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۵ب.ظ)
معاون گردشگري خواستار شد؛ افزايش نقش مشارکت دستگاه‌هاي عضو ستاد روابط اقتصادي خارجي موج - معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري افزايش نقش و مشارکت فرابخشي دستگاه‌هاي عضو ستاد روابط اقتصادي خارجي وزارت امور خارجه در سياست‌هاي توسعه صنعت گردشگري کشور را خواستار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رحماني موحد در يازدهمين جلسه ستاد هماهنگي روابط اقتصادي خارجي وزارت امور خارجه در سال جاري که با حضور نمايندگان ارشد دستگاه‌هاي عضو تشکيل شد، ضمن ارائه گزارش کاملي از وضعيت کنوني صنعت گردشگري کشور گفت: بي شک توسعه گردشگري با مشارکت و تعامل همه نهادهاي متولي و تاثيرگذار در اين صنعت تحقق خواهد يافت، لذا ستاد هماهنگي روابط اقتصادي خارجي مي‌تواند با توجه به عضويت نهادهاي متعدد علاوه بر تقويت نگاه حمايتي درون دستگاهي اعضا، افزايش نقش و مشارکت هر يک را در پيشبرد سياست‌هاي کلان توسعه به همراه داشته باشد.
وي افزود: همچنين تأمين خطوط اعتباري مالي در دو بخش داخلي و بين المللي مي‌تواند به منظور توسعه صنعت گردشگري در قالب يکي از سياست‌هاي کلان در موقعيت پسا تحريم مورد توجه قرار گيرد.
رحماني موحد همچنين در بخشي از گزارش ارائه شده با اشاره به آمار گردشگران ورودي به کشور و رقابت پذيري در اين زمينه گفت: ايفاي نقش هر يک از اعضاي ستاد هماهنگي روابط اقتصاد خارجي مي‌تواند در مقابل موانع و پيش نيازهاي توسعه صنعت گردشگري نقش بسزايي داشته باشد.
اين مقام مسوول در اين نشست با تشريح جايگاه ايران در صنعت گردشگري، ابعاد گردشگري در برنامه ششم توسعه، چشم انداز، اهداف کلي، سياست، راهبردها، مديريت اثرات، برنامه‌هاي عملياتي، موانع پيش رو، الزامات و راهکارهاي مورد در راستاي افزايش جلب همکارهاي فرابخشي مورد نياز را مطرح نمود.
در پايان اين جلسه «مرتضي سرمدي»، قائم مقام وزير امورخارجه، نيز اشاره به فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي صنعت گردشگري کشور به ويژه در شرايط پسا تحريم تشکيل کميته تخصصي به مسئوليت معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري را با هدف بررسي راهکارها و ارائه پيشنهادات لازم به ستاد هماهنگي روابط اقتصادي در دستور کار قرار داد و مصوب شد پيشنهادات لازم ظرف مدت يک ماه آينده مطرح و در ساختار مذکور مورد بحث و بررسي قرار گيرد.
گفتني است در نشست مورد اشاره، هر يک از اعضاي ستاد هماهنگي روابط اقتصادي با طرح نظرات و ديدگاه‌هاي خود، موضوع رونق صنعت گردشگري را يکي از راه‌هاي توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي کشور دانسته و بر اهميت هماهنگي با سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به عنوان دستگاه متولي اين صنعت تاکيد داشتند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن