تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813122008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کم مانده در شيشه هاي آبليمو، اورانيوم غني شده پيدا کنند!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۸ب.ظ)
دبير انجمن صنفي کارفرمايي صنعت آبليمو در گفت و گو با موج: کم مانده در شيشه هاي آبليمو، اورانيوم غني شده پيدا کنند! موج - اين روزها حرف و حديث هاي زيادي در ارتباط با آبليموهاي موجود در بازار وجود دارد که اين موضوع، اعتراض شديد نماينده خصوصي بخش آبليمو را به همراه داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، دبير انجمن صنفي کارفرمايي صنعت آبليمو گفت: آنقدر براي اين صنف، اکاذيب مختلف منتشر شده است که اگر بگويند در شيشه هاي آبليمو، اورانيوم غني شده پيدا کرديم، آنچنان هم حيرت انگيز نخواهد بود.
رويا جعفري شاهي با اشاره به اينکه در هفته هاي گذشته افراد مختلفي از مسئول و غيرمسئول درباره محصولات آبليمو اظهار نظر کردند، افزود: گويا تمام افرادي که اين اکاذيب را منتشر مي کنند، کارشناس قهاري هستند و در کنار منزل خود آزمايشگاه مجهزي دارند که قدرت آناليز محتواي شيشه هاي آبليمو را دارد!
به گفته وي، وقتي حرف از وجود اسيد سولفوريک يا گوگرد در آبليمو مي شود، بسيار مضحک و ناباورانه است. زيرا اين مواد اصلا براي ساخت آبليموهاي تقلبي نيز بهکار نمي رود.
جعفري معتقد است اگر مردم آبليمو نخورند اتفاقي نخواهد افتاد اما چرا هيچ کس براي هوا، آب يا داروي آلوده نگران نيست؟ چرا که اگر اينها آلوده باشند، مرگ مردم را رقم خواهد زد.
دبير انجمن صنفي کارفرمايي صنعت آبليمو اظهار کرد: هم اکنون 20کارخانه مجوز دار عضو انجمن هستند که کارشناسان حتي يک نمونه مشکوک در اين کارخانه ها پيدا نکردند. اما متاسفانه تعدادي کارگاه هاي زيرزميني وجود دارند که با تخلفات خود کل توليد را زير سوال برده اند.
جعفري شاهي در پايان افزود: با اين اکاذيبي که درباره آبليمو منتشر شده، مردم از خريد اين محصول امتناع مي کنند و در امتداد آن، بسياري از کارخانه ها از رونق افتاده اند. بنابراين عن قريب، برخي از آنها به ورطه ورشکستگي بيفتند. به هر حال به نظر مي رسد بايد اين مسئله را از مجاري حقوقي دنبال کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن