تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820537014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد وزارت نفت بر حل‌وفصل اختلافات قراردادي به روش‌هاي غير قضايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳ب.ظ)
تأکيد وزارت نفت بر حل‌وفصل اختلافات قراردادي به روش‌هاي غير قضايي موج - وزارت نفت بر حل‌وفصل اختلافات قراردادي به روش‌هاي غير قضايي تأکيد دارد و از اين‌رو، تقويت اين شيوه حل اختلاف در دستور کار اين وزارتخانه است.
به گزارش خبرگزاري موج، تقي ابراهيمي در جريان پنل تخصصي «مديريت قراردادهاي صنعت نفت و ارتقاي توانمندي‌هاي حقوقي و قراردادي و حل‌وفصل اختلافات در حوزه‌هاي بالادستي و پايين دستي صنعت نفت» که امروز و در دومين روز همايش ملي حقوق انرژي در حال برگزاري است، با بيان اين مطلب افزود: نياز به حل‌وفصل اختلافات در فضايي دوستانه و دور از سازوکارهاي قضايي از سال ۸۷ در بدنه صنعت نفت احساس شد و تدوين شيوه نامه حل اختلافات قراردادي در برنامه قرار گرفت.
وي تصريح کرد: با توجه به پيشنهادهاي بخش خصوصي و تجارب حاصل از ابلاغ اولين شيوه نامه، به مرور اصلاحيه‌هايي به اين شيوه نامه وارد شد و در نهايت شيوه نامه حل اختلافات قراردادي جديد از سوي مهندس زنگنه، وزير نفت، ابلاغ شد.
ابراهيمي ادامه داد: وزير نفت بر رعايت اصولي از جمله عدالت، استقلال، بي‌طرفي و سرعت در فرايند حل اختلافات قراردادي تأکيد دارند و بدنه فعلي صنعت نفت از هرگونه پيشنهادي که به مشارکت بيشتر بخش خصوصي در پيشبرد اهداف اين صنعت کمک کند، استقبال خواهد کرد.
وي يادآور شد: جلسات مکرري با نمايندگان پيمانکاران و انجمن‌هاي فعال در حوزه نفت برگزار شده است و وزارت نفت همچنان براي شنيدن نظرات بخش خصوصي به منظور بهبود در فرايند حل اختلافات قراردادي آمادگي دارد.
بر اساس اين گزارش، پنل تخصصي «مديريت قراردادهاي صنعت نفت و ارتقاي توانمندي‌هاي حقوقي و قراردادي و حل‌وفصل اختلافات در حوزه‌هاي بالادستي و پايين دستي صنعت نفت» به رياست نصراله ابراهيمي عضو هيأت علمي دانشکده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران و دبير دوم علمي همايش ملي حقوق انرژي و با حضور کارشناسان اين حوزه، در سالن همايش‌هاي بين‌المللي پژوهشگاه صنعت نفت در حال برگزاري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن