تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805838243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل پدر معتاد با ضربه بيل


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قتل پدر معتاد با ضربه بيل
دسته بيل افتاده در حياط را برداشت و محكم به سر پدرش كوباند. مرد ٥٩ ساله از هوش رفت و روي زمين افتاد. آخرين نفس‌هايش را كشيد. پسرش پس از دستگيري از سوي پليس، علت درگيري و كشتن پدرش را اعتياد او و شكنجه مادر و خواهرش اعلام كرد.
دسته بيل افتاده در حياط را برداشت و محكم به سر پدرش كوباند. مرد ٥٩ ساله از هوش رفت و روي زمين افتاد. آخرين نفس‌هايش را كشيد. پسرش پس از دستگيري از سوي پليس، علت درگيري و كشتن پدرش را اعتياد او و شكنجه مادر و خواهرش اعلام كرد.

جلسه رسيدگي به اتهام «قتل عمد» او روز گذشته در دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد. امير – متهم به قتل – هشتم آبان ٩٢ در يك درگيري پدرش را كشت اما پس از مدتي كوتاه با حضور ماموران پليس در محل حادثه دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد. او در همان بازجويي‌هاي ابتدايي به قتل اعتراف و انگيزه خود را «آزار و اذيت خواهر و مادرش از سوي پدرش» اعلام كرد و گفت: «پدرم اعتياد داشت و هميشه براي تهيه مواد و مصرف آن با خواهر و مادرم درگير بود و آنها را آزار مي‌داد. من وقتي اين صحنه‌ها را مي‌ديدم، خيلي عصباني مي‌شدم. او هميشه ما را كتك مي‌زد و بدرفتاري مي‌كرد. اعتيادش را هم كنار نمي‌گذاشت.»

متهم در توضيحاتش به روز حادثه رسيد «آن روز هم پدرم مواد مصرف كرده بود و حالت طبيعي نداشت. مدام بد و بيراه مي‌گفت و افتاده بود به جان خواهر و مادرم. من هركاري كردم، نتوانستم او را از كتك زدن آنها منصرف كنم. خيلي عصباني شدم. به حياط رفتم و يك دسته بيل را كه آنجا افتاده بود، برداشتم و به سراغ پدرم رفتم. درگير شديم. من چوب را بالا بردم و محكم به سرش زدم. به زمين افتاد. از سرش خون مي‌آمد. بيهوش شد. پس از چند دقيقه فهميدم كشته شده. خيلي ترسيده بودم اما نمي‌خواستم او را بكشم. از دست آزار و اذيت‌هايش خسته شده بودم.»

با ثبت اعترافات متهم، پرونده او تكميل و براي رسيدگي به شعبه دهم دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي عزيزمحمدي ارسال شد. او روز گذشته با دستبند و پابند از زندان به دادگاه آورده شد تا يك بار ديگر درباره روزي كه با دسته بيل به سر پدرش كوبيد و او را كشت، حرف بزند.

در ابتداي جلسه، نماينده دادستان كيفرخواست را قرائت كرد تا بار ديگر حادثه براي متهم و خواهر و مادرش زنده شود. دو زن نمي‌دانستند در جايگاه اولياي دم بنشينند يا همراه متهم. آنها پس از قرائت كيفرخواست، پشت جايگاه ايستادند و رو به رياست دادگاه گفتند: «امير – متهم به قتل – نان آور خانه ما بود و هميشه از ما حمايت مي‌كرد. در اين دو سالي كه در زندان بود خيلي سختي كشيديم. او تنها مرد زندگي ماست و با كاري كه انجام داد ما را از دست شكنجه‌ها و كتك‌هاي آن مرد – مقتول – نجات داد. او به مواد مخدر اعتياد داشت و مدام ما را آزار مي‌داد. روز حادثه هم به جان‌مان افتاده بود كه امير يك دسته بيل برداشت و به سرش كوبيد. نمي‌خواست او را بكشد. ما مي‌خواهيم رضايت بدهيم. امير نان‌آور خانه ما است.»

پس از دو زن، نوبت به متهم رسيد. او پشت جايگاه ايستاد و بار ديگر اعترافات خود در بازجويي‌ها را تكرار كرد و گفت: «پدرم هميشه من و خواهر و مادرم را آزار مي‌داد و آنها را كتك مي‌زد. به مواد مخدر اعتياد داشت و ترك نمي‌كرد. روز حادثه نمي‌خواستم او را بكشم اما ضربه‌اي كه به سرش زدم، باعث شد از دنيا برود.»

پس از ثبت اعتراف دوباره متهم به قتل، رياست دادگاه پايان جلسه را اعلام كرد و با دو قاضي ديگر شعبه دهم دادگاه كيفري استان تهران براي صدور راي وارد شور شد. خواهر و مادرش رضايت داده بودند؛ به همين دليل متهم به حبس محكوم شد.

اعتماد





تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن