تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820110276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناظره‌ بی‌فایده در 90 بهترین مدافع وسط ایران انتخاب شد/ میهمان عادل یک‌سال بزرگتر از 90!+فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مناظره‌ بی‌فایده در 90
بهترین مدافع وسط ایران انتخاب شد/ میهمان عادل یک‌سال بزرگتر از 90!+فیلم
برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و بهترین مدافع وسط تیم ملی پس از انقلاب توسط مخاطبان برنامه انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: بهترین مدافع وسط ایران انتخاب شد/ میهمان عادل یک‌سال بزرگتر از 90!+فیلم



به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته برنامه 90 روی آنتن رفت و به اتفاقات فوتبالی هفته گذشته کشورمان پرداخت. سوال پیامکی این برنامه به انتخاب برترین مدافع وسط ایران اختصاص داشت و مخاطبان برنامه 10 گزینه را پیش‌رو داشتند. 1-سهراب بختیاری زاده، 2 - مهدی پاشازاده، 3- محمد پنجعلی، 4- افشین پیروانی، 5- جلال حسینی، 6- محمد خاکپور، 7 - رحمان رضایی، 8- یحیی گل محمدی، 9- نادر محمدخانی، 0- پژمان منتظری



نگاهی به افتخارات مدافعان وسط ایران

نتایج نظرسنجی برای اولین بار در برنامه مشخص شد.



  مخاطبان برنامه بهترین مدافع وسط ایران را با 22 درصد آرا محمد پنجعلی انتخاب کردند و در رده دوم جلال حسینی با 13 درصد قرار گرفت و مهدی پاشازاده هم با 13 درصد با فاصله‌ای اندک در مکان سوم ایستاد. گزارشی از دیدار ایران مقابل عمان و آنالیز بازی پخش شد.

 



  اکثر بازیکنان تیم ملی ایران در دیدار منجر به تساوی یک بر یک مقابل عمان نمرات ضعیفی را کسب کردند.

  گفت‌و‌گوی زنده با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی برقرار شد. کارلوس کی‌روش در مورد بازی ضعیف مقابل عمان گفت: لازم است یادآوری کنیم که مقابل آرژانتین و عراق هم بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم اما همیشه نتیجه آن جور که می‌خواهید رقم نمی‌خورد. ما در یک بازی خارج از خانه یک امتیاز کسب کردیم و من از این موضوع خوشحال هستم. وی در مورد برگزاری اردو در دبی اظهار داشت: به هیچ عنوان موافق نیستم که این اردو مثمرثمر نبوده طبق تقویم فیفادی حرکت می‌کنیم با در نظر گرفتن اهداف بزرگی چون جام جهانی باید تیم جوان‌مان را دوباره بسازیم و به جای 15 روز حتی لازم است لیگ را یک ماه تعطیل کنیم. ما در این اردو به خواسته‌هایم‌مان رسیدیم و نتیجه لازم را کسب کردیم. در اردوی ماقبل جام ملت‌ها مدت‌زمان زیادی را از دست دادیم و دیدید که به تیم ضربه وارد شد. ما به 3 ماه آماده‌سازی نیاز داریم و این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد اما گویا عده‌ای اصلاً به این موضوع اهمیت نمی‌دهند.

  کی‌روش در پاسخ به سؤالی که چرا سرحال به نظر نمی‌رسید، گفت: نه، نمی‌دانم چرا این سؤال را می‌پرسید طبیعتاً بازی مهمی مقابل ژاپن در پیش‌رو داریم و تمام تمرکزمان را برای بازی امروز متمرکز کرد‌ه‌ایم. سرمربی تیم ملی در مورد گل‌های مشابهی که دریافت می‌کنند، گفت: فوتبال بازی اشتباهات است وقتی می‌بریم همه با هم می‌بریم، وقتی نتیجه نمی‌گیریم همه با هم بازنده هستیم. بعضی از اتفاقات بیشتر رخ می‌دهد و در بعضی از نقاط به مشکل برمی‌خوریم مشکل از آنجایی شروع می‌شود که توپ را از دست می‌دهیم. فعلاً باید تیم را آماده کنیم تا در دفعات آینده این اشتباهات تکرار نشود. باز هم تکرار می‌کنم به بازیکنانم افتخار می‌کنم آنها در گرمای 37 درجه استقامت زیادی از خودشان نشان دادند و با یک شخصیت بالا و بازی خوب با امتیاز به خانه برگشتیم. ما 12 امتیاز داریم و صدرنشین گروه هستیم در ضمن 4 بازی دیگر باقی مانده و همچنان مسیر برای ما ادامه دارد. وی تأکید کرد: تیم پوست انداخته است من احساس می‌کنم این جوان‌ها نیاز به یک سرمایه‌گذاری و تدارک خیلی خوب دارند و باید به این جوان‌ها تجربه لازم را اضافه کنیم. توجه کنید بازیکنان ژاپن در برترین تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند این فصل، فصل پرکار و پرفشاری برای ما است باز هم تکرار می‌کنم اگر بدون حمایت ادامه دهیم باید نگران باشیم. من هم نگران هستم فقط صحبت کردن کافی نیست. کی‌روش در مورد مدافعان کناری تیم ملی و اشتباهات آنها افزود: در مورد پست‌های چپ و راست ما هنوز نتوانستیم مشکلات‌مان را برطرف کنیم باید مشکلات بازیکنان سربازمان حل شود و همه باید نگران باشد چون کسی نگران تیم ملی نیست. سرمربی پرتغالی در مورد کیفیت کمپ تیم ملی گفت: صادقانه بگویم بهتر است در مورد کیفیت زمین چمن صحبت نکنم قطعاً استانداردهای لازم را این زمین ندارد و ما نمی‌توانیم کارهای سرعتی یا کارهای تاکتیکی خوبی در این زمین انجام دهیم. وی در مورد مقایسه لژیونرهای ژاپن و ایران گفت: اگر شما تلاش می‌کنید ما امشب نخوابیم من به شما می‌گویم کاملاً کار بیهوده‌ای است ما برای بازی امروز آماده هستیم و مقابل ژاپن فرصت خاص و بسیار مناسبی است تا هواداران برای تماشای یک بازی سطح بالای جهانی به ورزشگاه بیایند مطمئنم با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم امروز جنگجویانه و جسورانه به میدان خواهیم رفت. شک نکنید تعادل را ایجاد خواهیم کرد و تمام کسانی که به ورزشگاه می‌آیند از بازی لذت خواهند برد.



  کی‌روش در پایان خاطرنشان کرد: فعلاً زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد مسائل و حاشیه‌های کمیته اخلاق نیست و این یک بازی برای یک زمین کوچک است.   *این فیلم را ببینید.

در ادامه ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با ژاپن اعلام شد. بر این اساس کارلوس کی‌روش این نفرات را برای دیدار با ژاپن راهی میدان خواهد کرد. علیرضا حقیقی، وریا غفوری، پژمان منتظری، احسان حاج‌صفی، سید جلال حسینی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، رامین رضائیان، اشکان دژاگه، وحید امیری و سردار آزمون  میهمان برنامه 90 رضا شکاری بازیکن تیم ملی جوانان بود که پاسخگوی سوالات فردوسی‌پور بود. نکته جالب سال تولد این بازیکن بود که وی متولد 1377 بود و عادل با کنایه گفت که یک سال از برنامه 90 بزرگتر است (برنامه 90 در سال 1378 روی آنتن رفت)

وی الگوی خود در فوتبال را علی کریمی، فرهاد مجیدی و قاسم حدادی فر معرفی کرد.   *این فیلم را ببینید.

    در ادامه گفت‌و‌گوی تصویری را محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید برقرار شد. خاکپور افزود: در ابتدا تشکر می‌کنم از شما و همکارانتان که این فرصت را برای ما قرار دادید و عذرخواهی می‌کنم بابت اینکه بنده و تیم امید وقت برنامه را می‌گیریم، چون تیم ما را کسی در یک سال گذشته ندیده که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم!. تیم امید متعلق به مردم و کشور است و این حق مسلم مردم است که بدانند در تیم چه می‌گذرد در طول این مدت که مسئولیت تیم را برعهده داشتم دنبال این بودند که ببینند ما چه امکاناتی داریم اما درباره شرایط بازیکنان و اینکه چگونه فوتبال بازی می‌کنیم پرداخته نشده است. وی افزود: تسلیت می‌گویم به خانواده هادی نوروزی، به خانواده ورزش و خواهش می‌کنم همه افراد صحبت را کم کنند و بیشتر عمل کنند. سرمربی تیم ملی امید گفت: در یک سال گذشته که ما تیم را به دست گرفتیم ابتدا یک تیم ورشکسته روحی در دست ما بود که از سال 2013 بعد از بازی با کویت این تیم را تحویل گرفتیم و اولین کار ما این بود که این تیم شخصیت داشته باشد و تصمیم گرفتیم به این تیم شخصیت بدهیم. امروز بازیکنان خوب، مستعد و کارآمدی داریم و تیم خوبی ساختیم. در یک سال گذشته در 22 بازی، 20 برد، یک باخت و یک مساوی به دست آوردیم. و در مجموع سعی کردیم تمامی بازیکنانی که می‌توانستند به تیم کمک کنند را از آنها استفاده کنیم. وی در پاسخ به این سؤال که در دیدار با یمن داور بازی به اشتباه یک پنالتی به سود یمن اعلام کرد، گفت: معمولاً وقتی ما با تیم‌های عربی بازی می‌کنیم می‌بینیم که به ما صدمه می‌زنند این داور در بازی با عربستان هم داور ما بود و توپ‌های 50 - 50 را به نفع عربستان می‌گرفت و دو پنالتی هم در بازی با یمن برای ما نگرفت.

خاکپور افزود: ما چهارشنبه با سوریه بازی می‌کنیم و فکر می‌کنیم هر دو تیم شایسته بودند که به فینال برسند. برای ما شرایط سخت است چون در گرمای 38 درجه و درجه رطوبت بالا کار می‌کنیم. سرمربی تیم ملی امید در واکنش به این سؤال که در ماه ژانویه (دی‌ماه) بازی‌های مهمی تیم ملی امید پیش‌رو دارد و آیا این تیم به المپیک صعود می‌کند،‌گفت: ما هدف‌مان در تورنمنت غرب آسیا شبیه‌سازی بازی‌های دی‌ماه بود چون بازی‌های یا یکدیگر به یک اندازه است اعتقاد دارم این بچه‌ها می‌توانند یکی از نسل‌های به یادماندنی و درخشان ایران باشند و بار دیگر حماسه ایجاد کنند و تیم ملی امید پس از 40 سال بتواند به المپیک صعود کند البته این مستلزم همت ملی است و اینکه همه دست به دست هم بدهند تا به این مهم برسیم.   *این فیلم را ببینید.

  مناظره هفته گذشته البته این‌بار با حضور هوشنگ نصیرزاده و احمدرضا براتی ادامه یافت. این مناظره بدون اینکه هر کدام از طرفین قانع شوند به پایان رسید و فایده و سودی هم برای مخاطبان نداشت.

    انتهای پیام/آ
لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


94/07/21 - 02:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن