تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مناسبت هفته ملی کودک جشن بادبادک‌ها در منوجان برگزار شد + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت هفته ملی کودک
جشن بادبادک‌ها در منوجان برگزار شد + تصاویر
فارس از برگزاری جشن بادبادک‌هابه مناسبت هفته ملی کودک در شهرستان منوجان گزارش می‌دهد.

خبرگزاری فارس: جشن بادبادک‌ها در منوجان برگزار شد + تصاویر



به گزارش فارس از منوجان، عصر امروز جشن بادبادک‌ها به مناسبت هفته ملی کودک و به همت اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد، در این مراسم کودکان به همراه والدین خود بادبادک‌ها را در فضایی با نشاط در آسمان به پرواز در آوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس ازمنوجان، رئیس اداره بهزیستی این شهرستان در حاشیه جشن بادبادک‌ها اظهار داشت: دوران کودکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این دوران می‌توان یک زندگی سالم و سعادتمند را برنامه‌ریزی و از بسیاری از مشکلات در بزرگسالی جلوگیری کرد.

مرتضی نمدادی بیان داشت: اگر تربیت در دوران کودکی نادرست باشد، نابسامانی‌های روانی و اخلاقی گریبانگیر فرد در بزرگسالی خواهد شد. وی با بیان اینکه آشنایی خانواده با اصول و روش‌های تربیت کودک ضروری است، افزود: استفاده از روش‌های صحیح تربیتی در تأمین سعادت فردی و اجتماعی افراد جامعه مؤثر است.

رئیس اداره بهزیستی منوجان با اشاره به اهداف برگزاری جشن بادبادک‌ها ابراز داشت: ایجاد روحیه نشاط  و سرگرمی در بین اقشار مختلف جامعه به‌ ویژه کودکان در راستای تحکیم بنیان خانواده، تعامل و همفکری اعضای خانواده در انجام کارهای گروهی است.

وی تصریح کرد: کودکان دراین مراسم اندیشه‌ها و نگاه خود را به همراه بادبادک‌ها به همراه نخ خیال به آسمان پرواز می‌دهند و با شادی و نشاط نگاه به آسمان دارند که این امر تأثیر بسزایی در ایجاد روحیه، خلاقیت، ابتکار و نوآوری کودکان خواهد داشت.

نمدادی با بیان اینکه کودکان آینده‌سازان کشور اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: باید در این راستا تلاش شود که با اجرای برنامه‌های فرهنگی برای تربیت و ارائه مسیر درست و صحیح زندگی در فضای با نشاط فعالیت شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان منوجان 32 مهد کودک فعال داریم، که وظیفه آموزش 700 نفر از کودکان سه تا چهار ساله را بر عهده دارند. انتهای پیام /80006/ج۳۰

94/07/20 - 23:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن