تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820823966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

2800 ميليارد تومان اعتبار از سفر مقام معظم رهبري هزينه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۰ب.ظ)
طي چهار سال؛ 2800 ميليارد تومان اعتبار از سفر مقام معظم رهبري هزينه شده است موج - کرمانشاه - مشاور عالي استاندار گفت: طي چهار سال، اعتباري بالغ بر 2800 ميليارد تومان از مصوبات سفر پرخير و برکت مقام معظم رهبري در استان هزينه شده است که با توجه به اعتبار سالانه استان که حدود 300 ميليارد تومان مي باشد، بنابراين اعتبار هزينه شده ناشي از سفر رهبر معظم انقلاب، رقم بسيار بالايي است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ جعفر همتي افزود: خوشبختانه براي اجراي مصوبات اقدامات و پيگيري هاي خوبي در استان صورت گرفته که جاي تقدير و تشکر دارد.
وي اظهار داشت: اين مصوبات علاوه بر اينکه در مباحث مادي مايه خير و برکت بوده است در مباحث معنوي نيز داراي اثرات ارزشمندي بوده که ساليان سال در خاطره مردم استان به يادگار باقي خواهد ماند.

اگر سردار همداني در بستر بيماري از دنيا مي رفت، شايسته ايشان نبود
مشاور عالي استاندار همچنين با اشاره به شهادت سردار رشد اسلام، شهيد همداني گفت: ايشان سال ها منشاء خدمات و ايثارگري در حوزه دفاع از ارزش ها، کيان انقلاب اسلامي و مدافع حرم حضرت زينب(س) بود، لذا اگر در بستر بيماري از دنيا مي رفت، شايسته ايشان نبود.
وي اظهار داشت: همچنين اين سردار بزرگ جبهه اسلام حدود چندين سال است که منشاء کمک و همکاري در مبارزه با گروه تروريستي در کشور سوريه بود و اگر کمک هاي اين شهيد بزرگوار نبود رژيم بشار اسد توان مقاومت در مقابل تروريست هاي داعشي را نداشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن