تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813064463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فشار يوونتوس بر موراتا و پوگبا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۷ق.ظ)
فشار يوونتوس بر موراتا و پوگبا موج-بانوي‌پير تمام تلاش خود را انجام مي‌دهد تا بتواند دو مهره کليدي‌اش را به حساس‌ترين بازي هفته هشتم سري A برساند.
به گزارش خبرگزاري موج، کادر فني يوونتوس براي آلوارو موراتا و پل پوگبا تمرينات فوق‌العاده در نظر گرفته تا آنها را به مصاف بانوي‌پير و اينتر در هفته هشتم سري A برساند.
موراتا در ابتداي هفته در بازي تيم ملي اسپانيا برابر لوکزامبورگ آسيب ديد و پل پوگبا هم در بدو ورودش به اردوي تيم ملي فرانسه. اکنون هر دو بازيکن به تورين بازگشته‌اند تا دوره ريکاوري خود را سپري کنند.
خبر خوب براي هواداران يوونتوس اين است که مهاجم اسپانيايي‌شان برخلاف تشخيص‌هاي اوليه دچار شکستگي يا پارگي رباط نشده و ضربه‌اي که به پايش وارد آمده تنها سبب کبودي شديد آن شده است. وضعيت پوگبا نيز که از ناحيه قوزک پاي راست دچار کشيدگي رباط شده بود و بازي‌هاي دوستانه خروس‌ها را از دست داد، چندان حاد نيست.
ماسيميليانو آلگري، سرمربي يوونتوس که اخيراً نسبت به حضور اين دو بازيکن در دربي ايتاليا ابراز اميدواري کرده بود، اکنون براي آنها جلسات تمريني فوق‌العاده‌اي در نظر گرفته است که در جريان آن، پزشکان باشگاه نيز مراقب وضعيت مهاجم اسپانيايي و هافبک فرانسوي بانوي پير خواهند بود.
يوونتوس براي فرار از بحراني که در ابتداي فصل جاري سري A ،گريبانش را گرفته است به کسب سه امتياز بازي خارج از خانه‌اش برابر تيم دوم جدول نياز مبرم دارد و نرسيدن پوگبا و موراتا مي‌تواند ضربه سنگيني به شانس راه‌راه‌پوشان تورين براي دست پر خارج شدن از سن‌سيرو بزند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن