تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815502076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان، آلباني، لهستان و روماني صعود کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۴ق.ظ)
رقابت هاي مقدماتي يورو 2016 آلمان، آلباني، لهستان و روماني صعود کردند موج - همزمان با آغاز هفته دهم رقابتهاي مقدماتي يورو 2016، تيم هاي فوتبال آلمان، آلباني، لهستان و روماني جواز حضور در رقابتهاي يورو 2016 فرانسه را بدست آوردند.
به گزارش خبرگزاري موج، تيم ملي فوتبال آلمان قهرمان جهان، در خانه مقابل گرجستان با نتيجه دو بر يک به برتري رسيد. آلمان براي تضمين صعود خود فقط به يک امتياز مقابل گرجستان نياز داشت. با اين حال گل دقيقه 79 کروس صدرنشيني شاگردان يواخيم لو را تضمين کرد.
لهستان نيز برابر جمهوري ايرلند دو بر يک به برتري رسيد و صعود کرد. لهستان جايگاه دوم گروه دي را از آن خود کرد. روبرت لواندوفسکي با گلزني در اين ديدار، به رکورد 13 گل ديويد هيلي مهاجم سابق ايرلند شمالي را در يک دوره رقابتهاي قهرماني اروپا دست يافت.
آلباني با شکست سه بر صفر برابر ارمنستان براي اولين بار به يک تورنمنت مهم بين المللي راه پيدا کرد. پرتغال که به عنوان تيم صدرنشين صعود کره بود، با نتيجه دو بر يک برابر صربستان 9 نفره در بلگراد به پيروزي رسيد و هفتمين پيروزي خود را در مرحله مقدماتي ثبت کرد. در اين ديدار کريستيانو رونالدو حضور نداشت. ناني کاپيتان و ژائو موتينيو براي پرتغال گلزني کردند و ولاديمير استوکوويچ نيز تک گل صربستان را به ثمر رساند.
روماني نيز با پيروزي سه بر صفر برابر جزاير فارو صعود خود را قطعي کرد. روماني با شکست جزاير فارو که به آساني بدست آمد، دومين سهميه گروه اف را از آن خود کرد.
يونان اولين پيروزي خود را مقابل مجارستان با نتيجه چهار بر سه بدست آورد. مجارستان که آخرين بار در سال 1972 در اين رقابتها شرکت کرده بود، اکنون براي صعود بايد به عنوان بهترين تيم سوم شانس خود را بيازمايد. آنها بايد اميدوار باشند اسپانيا امروز در ديدار برابر اوکراين مغلوب نشود.
با اين نتايج، آلمان، لهستان، آلباني و روماني به جمع ساير تيم هاي صعود کرده شامل ولز، بلژيک، ايتاليا، اتريش، جمهوري چک، انگليس، فرانسه (ميزبان)، ايسلند، ايرلند شمالي، پرتغال، اسپانيا و سوئيس در رقابتهاي 24 تيمي يورو 2016 ملحق شدند.
نتايج ديدارهاي روز يکشنبه از هفته دهم مقدماتي يورو 2016 به شرح زير است:
گروه اف
جزاير فارو سه بر صفر مغلوب روماني شد
فنلاند برابر ايرلند شمالي يک بر يک مساوي کرد
يونان چهار بر سه مجارستان را شکست داد
گروه آي
ارمنستان سه بر صفر مقابل آلباني مغلوب شد
صربستان يک بر دو برابر پرتغال شکست را پذيرا شد
گروه دي
آلمان دو بر يک بر برابر گرجستان به برتري رسيد
جبل الطارق مقابل اسکاتلند شش بر صفر مغلوب شد
لهستان دو بر يک جمهوري ايرلند را شکست داد
رقابتهاي اين مرحله امروز و فردا نيز ادامه دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن