تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813042455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارگاه جهادي تربيت و آموزش در سطح کشور تشکيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۹:۱۱ق.ظ)
قرارگاه جهادي تربيت و آموزش در سطح کشور تشکيل شد موج - جانشين معاون تربيت و آموزش ناجا در شهرستان جهرم استان فارس گفت: امسال قرارگاه جهادي تربيت و آموزش در سطح کشور تشکيل شده و هدف از آن به روز رساني آموزش‌ها و توجه بيشتر در استان‌ها است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محسن قجري، جانشين معاون تربيت و آموزش نيروي انتظامي، در مراسم جشن سردوشي و پايان دوره آموزشي سربازان مرکز آموزشي انتظامي شهيد دستغيب «جهرم» با تسليت شهادت سردار همداني، گفت: اين سردار سرافراز در راه‌اندازي سپاه استان‌هاي غرب کشور نقش بسزايي داشت و در عرصه‌هاي نظامي و دفاع از حريم انقلاب و اسلام هميشه در صحنه حاضر بود.
وي افزود: از رشادت‌ها، بزرگواري و منش سردار همداني همچنين روحيه شهادت‌طلبي اين مرد کم گفته‌ايم؛ چراکه در هر جبهه‌اي احساس تکليف مي‌کرد، پيش‌قدم بود.
قجري ابراز اميدواري کرد: همگي ادامه‌ دهنده راه شهيداني مانند سردار همداني باشيم تا در دنيا و آخرت سربلند بمانيم.
جانشين معاون تربيت و آموزش نيروي انتظامي اظهار داشت: اقتدار نيروي انتظامي با آموزشي همگاني، بالا بردن روحيه معنوي و شهادت‌طلبي همچنين با رفتار خوب با مردم آشکار مي‌شود و در اين بين همدلي و هم‌زباني نيروي انتظامي و مردم جريان دارد که باعث اجراي مأموريت اصلي ناجا؛ يعني جلب رضايت مردم مي‌شود.
وي اضافه کرد: از ديدگاه اسلام سلامتي و امنيت دو نعمت مجهول است، که به برکت انقلاب اسلامي با تمام تهديدها و ترفندهاي دشمنان آرامش و امنيت در ايران اسلامي برقرار است و شما کشورهايي را مي‌بينيد که امروز به خاطر نبود امنيت با چه مشکلاتي روبه‌رو شده‌اند.
قجري تأکيد کرد: منويات رهبر معظم انقلاب قطب‌نما و نورافکني است که هدف را نشان مي‌دهد و نيروهاي مسلح ما تمام و کمال در راه دفاع از آرمان‌ها و کيان ايران اسلامي آماده هستند و اجازه دست‌اندازي به احدي را نمي‌دهند.
وي در مورد آموزش نيروها، اظهار داشت: امسال به دستور فرمانده نيروي انتظامي قرارگاه جهادي تربيت و آموزش در سطح کشور تشکيل‌شده و هدف از آن به‌روزرساني آموزش‌ها و توجه بيشتر در استان‌ها است و با تشکيل اين قرارگاه توجه فرماندهان و مسوولان به آموزش بيشتر شده و با راهکارهاي ارائه‌ شده مي‌تواند نقش بسيار مهمي در اجراي مأموريت‌ها داشته باشد.
اداي احترام به مقام شامخ شهيدان، اعطاي سردوشي و قرائت سوگندنامه توسط نماينده دانش آموختگان، اجراي حرکات رزمي و دفاع شخصي، اجراي سرود حماسي و رژه دانش آموختگان، اهداي لوح سپاس و هديه به تعدادي از نيروها و کارکنان برتر انتظامي و تقدير از پدران و خانواده‌هاي جمعي از سربازان وظيفه عمومي، از برنامه‌هاي اين مراسم بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن