تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821150571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كياني: مقابل نفت محروم هستم اما گسترش مشكلي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۴۰ب.ظ)
پول نوروزي كه به درد زنده‌ بودنش نخورد اميدوارم حداقل آن را به خانواده‌اش بدهند كياني: مقابل نفت محروم هستم اما گسترش مشكلي ندارد موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، گسترش فولاد در چارچوب هفته هشتم ليگ برتر پانزدهم در تبريز ميزبان نفت تهران است. در اين بازي مهدي كياني هرچند به خاطر سه اخطاره بودن نمي‌تواند شاگردان فراز كمالوند را همراهي كند اما او معتقد است گسترش تيم پرمهره‌اي است كه بازيكنان جانشين به خوبي مي‌توانند ميدان‌داري كنند. با اين همه مهدي كياني اميدوار است گسترش بتواند در خانه اين بازي حساس را ببرد تا همچنان بتواند علاوه بر ادامه روند صعودي در جدول به يكي از مدعيان كسب سهميه تبديل شود.
اوضاع تمرينات گسترش چطور پيش مي‌رود؟
اول بگذاريد كمي در مورد اتفاقي كه براي هادي نوروزي افتاد شروع كنم.
بفرماييد؟
خبر تكان‌دهنده‌اي بود. من هرچند آشنايي نزديكي با هادي نوروزي نداشتم اما هميشه او را يك بازيكن با اخلاق و باشخصيت در پرسپوليس ديده بودم كه احترام همه را در ميدان نگه مي‌داشت. خداوند به خانواده، همسر و هواداران پرسپوليس صبر بدهد. واقعا اين بازيكن و اتفاقاتي كه براي او افتاد نشان داد كه بازيكنان فوتبال چه فشارهايي را تحمل مي‌كنند. اميدوارم حالا كه او نيست حداقل باشگاه پرسپوليس پول او را تمام و كمال بدهند تا اگر در هنگام زنده بودنش به خاطر آن همه امروز و فردا كردن به دردش نخورد، حداقل همسر داغدارش بتواند دو فرزند او را در آرامش به عرصه برساند. اميدوارم ديگر باشگاه‌ها هم اين فشارها را روي بازيكنان درك كنند و طلب آنها را بدهند تا خداي ناكرده اتفاقي اينچيني ديگر در فوتبال ما از حيث اين مسايل نيفتد.
و حالا درباره سوال قبلي و اوضاع گسترش بگو؟‌
خدا را شكر هفته به هفته بهتر مي‌شويم و تيم به مرز آمادگي نزديك‌تر مي‌شود. يك اردوي خوب را در عباس‌آباد شمال داشتيم و خودمان را براي بازي حساس مقابل نفت آماده مي‌كنيم.
فكر مي‌كني در شرايطي كه اين تيم دارد و خوب كار نكرده نتيجه‌گيري در تبريز براي‌تان راحت باشد؟‌
نفت تهران كه سال گذشته يكي از مدعيان قهرماني بود، امسال هم نشان داده كه بازيكنان خوبي دارد و تا اينجاي كار هرچند نتايج لازم را نگرفته اما واقعا تيم جانداري است. با اين حال خدا را شكر تمرينات خوبي را با حضور فراز كمالوند سپري مي‌كنيم و تا اينجاي كار هم مزد زحمات‌ و خوب بازي كردن‌مان را با جا گرفتن در بالاي جدول گرفته‌ايم.
برد در اين بازي شما را به مكان‌هاي بالاتر جدول پرتاب خواهد كرد. چقدر اميدواري گسترش با ادامه اين روند بتواند حتي به كسب سهميه هم فكر كند؟‌
صددرصد يكي از ملاك‌هاي ما در ليگ امسال قرار گرفتن در يكي از مكان‌هاي بالاي جدول و بعد كسب سهميه است. گسترش از بازيكنان جوان و با تجربه خوبي بهره مي‌برد كه به نظرم رسيدن به اهداف تعيين شده دور از دسترس نيست. اميدوارم همان‌طور كه گفتيد بتوانيم در بازي خانگي مقابل نفت به پيروزي برسيم و به مكان‌هاي بالاتري در جدول پرتاب شويم.
در اين بازي تو نيستي و چندين مصدوم هم داريد. با اين حساب مشكلي نداريد؟
دو بازيكن مصدوم داريم و خود من هم به علت سه اخطاره بودن محروم هستم. با اين حال مشكلي قطعا پيش نخواهد آمد چون بازيكنان جانشين همه از كيفيت خوبي برخوردارند. در ثاني مهم بودن مهدي كياني و امثالهم در گسترش نيست بلكه مهم نتيجه گرفتن تيم است حالا چه من باشم و چه نباشم هدف يك چيز است.
اين روزها بازيكنان تراكتور بازيكنان ديگر تيم‌ها را به برهم زدن آرامش تيم به خاطر مصاحبه‌هاي‌شان متهم مي‌كنند. نظرت در اين خصوص به عنوان كاپيتان سابق تراكتور چيست؟‌
تراكتور تيم پرطرفداري است و هميشه اين حرف و حديث‌ها پشت سر آن وجود دارد. تيمي كه نتيجه نمي‌گيرد بايد جوابگوي دل نگراني هوادارانش باشد. حالا اين هوادار بازيكن سابق باشد يا غيره فرقي نمي‌كند آن هم بابت تيمي مثل تراكتور كه اين همه هواخواه دارد. در مورد اينكه مي‌گويند حرف‌هاي بازيكنان ديگر تيم‌ها در مودر تراكتور آرامش تيم را به هم مي‌زند بايد بگويم اگر شرايط‌‌شان خوب بود و به قولي تيم، تيم بود از اين حرف‌ها نمي‌زدند. چون بازيكن اگر بازيكن باشد با اين صحبت‌ها تمركز خودش را از دست نمي‌دهد و به نتيجه‌گيري تيم كمك مي‌كند. به هرحال من هم اميدوارم آرامش به تراكتور كه تيم همه ما تبريزي‌هاست برگردد و نتايج لازم را بگيرد.
واقعا فكر مي‌كني اين اتفاق بيفتد؟
با اينكه تراكتور توانسته بازيكنان خوبي جذب كند كه هركدام يك وزنه براي تيم‌هاي سابق‌شان هستند اما كارشان سخت است چون اين همه تغيير و تحول زمان مي‌برد تا به هماهنگي برسد. همانطور كه گفتم به عنوان يك هوادار دوست دارم تراكتور روزهاي خوب گذشته را دوباره تجربه كند تا دل اين همه هوادار دلواپس خوش شود.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن