تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813297586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرگوسن : هیچ کس نمی تواند جانشین ونگر شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما / ورزشی 1394/07/19
سر الکس فرگوسن سرمربی اسبق منچستر یونایتد معتقد است آرسنال تحت هدایت آرسن ونگر در چند فصل اخیر پیشرفتی نداشته اما با این حال هیچ کس را نمی توان جایگزین وی کرد.
به گزارش پایگاه اینترنتی گل ، در حالی که آرسنال در چند فصل اخیر دو بار قهرمانی جام حذفی را از آن خود کرده ، این تیم از سال 2004 میلادی تاکنون از قهرمانی لیگ برتر دور بوده و با توجه به نتایج به دست آمده این احتمال وجود دارد که در این فصل از راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده باز بماند.
با وجود اینکه هواداران آرسنال به آرسن ونگر اعتماد دارند اما شماری از آنها از این سرمربی فرانسوی کهنه کار خواسته اند ورزشگاه امارات را ترک کند.
فرگوسن بر این باور است که با وجود اینکه توپچی های شهر لندن در چند فصل اخیر تحت هدایت ونگر پیشرفتی را شاهد نبوده اند اما در صورت اخراج این سرمربی ، مسئولان این باشگاه برای پیدا کردن جانشین وی با مشکل مواجه خواهند شد.
الکس فرگوسن تصریح کرد : «اگر پس از قهرمانی دوگانه در سال 1994 یا سه گانه سال 1999 منچستر یونایتد پیشرفتی نمی کرد ، ممکن بود من نیز با مشکلاتی ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

یکشنبه ، ۱۹مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن