تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805779848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان برای خشک شدن رودخانه کشکان پلدختر آماده باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مسئولان برای خشک شدن رودخانه کشکان پلدختر آماده باشند استان‌ها > لرستان - فرماندار پلدختر گفت: از امروز مسئولان این شهرستان برای خشکی شدن رودخانه کشکان که هم اکنون آب آن کم شده آماده باشند که برنامه ای برای ساماندهی آن در نظر بگیرند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در لرستان ، نورالدین درمنان در جلسه مشترک شورای کشاورزی و ستاد حوادث شهرستان پلدختر با اشاره به این که کشاورزی محور اصلی معیشت مردم این شهرستان است اظهار داشت: نقش کشاورزی در زندگی مردم شهرستان بسیار مهم و برای توسعه پیشرفت آن باید برنامه ریزی صحیح و مدون داشت تا شاهد مشکلاتی مانند بحران رودخانه کشکان که در تابستان امسال اتفاق افتاد نباشیم .
وی با بیان این که اگر مردم برای تهیه آب کشاورزی با بحران و چالش روبرو شوند چه راهکاری لازم است افزود: شورای کشاورزی و ستاد بحران شهرستان برای رفه این موضوع فرصت کافی ندارد و زمان به سرعت سپری می شود و باید برای خروج از بحران احتمالی باید هم اکنون به فکر چاره افتاد و آماده شد.
فرماندار پلدختر بیان کرد : برای این موضوع و خشک شدن رودخانه کشکان مدیران و ادارات مربوطه ورود پیدا کرده و موضوع را با جدیت پیگیری کنند .
وی با بیان این که مسئولان باید دلسوزانه و با برنامه وارد عمل شوند عنوان کرد: مصوباتی که تنها بر روی کاغذ آورده شود کافی نبوده و امیدی به آن نیست بلکه مصوبات باید عملیاتی شوند .
درمنان گفت: 95 درصد مصوبات کار باید باشد و باقی مانده آن روی کاغذ بیاید و ادارات شهرستان باید در رابطه با وظایف خود دلسوزانه پیش بروند و به همدیگر کمک کنند.
وی تصریح کرد:شورای کشاورزی شهرستان ماموریت دارد که کشاورزان در حاشیه رودخانه را ساماندهی کند و در صورت بحران کارگروه اشتغال وارد عمل شود و شغل های جایگزین ایجاد کند و با توان بیشتری وارد عمل شود
وی خاطر نشان کرد : شهرستان پلدختر از نظر شرایط اقلیمی ، توپوگرافی و زمین شناسی فاقد پوشش گیاهی است که این مسئله باعث می شود در فصل بارندگی ، سیلاب ها به آن خسارت زده و خشک سالی ها هم موجب آسیب های فراوان می شوند .
درمنان اظهار داشت: کلیه دستگاه های اجرایی با توجه به آغاز فصل بارندگی نسبت به وظایف محوله خود در شرایط اضطراری اقدامات لازم را انجام دهند فرماندار پلدختر گفت: شرایط اقلیمی این شهرستان به گونه ای است که در مسیر سیلاب و خروجی آب استان قرار گرفته و هرساله خساراتی به آن وارد می شود .
درمنان اظهارداشت : باید به سمت توسعه کشاورزی مکانیزه و پایدارسیستم آبیاری قطره ای برای جلوگیری هدر رفت منابع آبی حرکت کرد و ضرورت دارد که راجع به ساخت سدهای مخزنی به منظور مهار آب امکان سنجی شود .
وی افزود : بیمه محصولات شهرستان 30 درصد پرداخت و مابقی آن پرداخت نشده که این مطالبه مردم است و مدیران باید این موضوع را پیگیری کنند .
فرماندار پلدختر بیان کرد : بانک ها در رابطه با تهیه ضامن برای وام کشاورزان تا حد امکان زیاد سخت گیری نکنند و با آنان همکاری کنند .
وی عنوان کرد : در چند روز گذشته در این شهرستان 25 میلی متر بارندگی داشتیم که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشته است اما خسارتی مانند آبگرفتگی معابر، ریزش کوه در افرینه و جاده ترانزیتی ایجاد شد که با حضور شهرداری ، راه و شهر سازی و دیگر دستگاه ها مشکل حل شد .
درمنان ،خبرنگاران را تاثیرگذارترین اقشار جامعه دانست وگفت: اصحاب قلم و رسانه در شهرستان جایگاه والایی دارند و جلسات را به طور مرتب پوشش می دهند .
وی تصریح کرد: نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی و انعکاس رویداد ها در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این قشر چشم و گوش مسئولان هستند و اگر انتقاد می کنند ، انتقاد آنها با حفظ جایگاه شهرستان نوعی همدلی به حساب می آید

کلید واژه ها: استان لرستان -




یکشنبه 19 مهر 1394 - 17:13:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن