تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820306552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست تيم ملي ايران مقابل قهرمان جهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۱۹ب.ظ)
بسکتبال با ويلچر قهرماني آسيا و اقيانوسيه - ژاپن؛ شکست تيم ملي ايران مقابل قهرمان جهان موج-در دومين روز از رقابت هاي بسکتبال با ويلچر قهرماني آسيا و اقيانوسيه، ملي‌پوشان ايران دومين ديدار مرحله مقدماتي را مقابل تيم استراليا برگزار کردند و مغلوب شدند.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از فدراسيون جانبازان و معلولان، ملي پوشان کشورمان امروز در دومين ديدار مرحله مقدماتي به مصاف تيم قدرتمند استراليا رفتند و با نتيجه 83 بر 56 از قهرمان جهان شکست خوردند.
تيم استراليا عنوان قهرماني رقابت هاي پارالمپيک 2008 پکن، نايب قهرماني پارالمپيک 2012 لندن و قهرماني جهان را در کارنامه خود ثبت کرده و در زمره قدرتمند ترين تيم هاي دنيا به شمار مي رود.
فردا و در سومين روز مسابقات تيم ملي کشورمان ساعت 12 به وقت محلي مقابل فيليپين به ميدان مي رود.
روز گذشته نيز ملي پوشان ايراني مقابل تيم مالزي با قاطعيت به پيروزي دست يافته بودند.
تيم ايران در اين رقابت ها در گروه A با تيم هاي استراليا، عربستان، مالزي، فيليپين، و چين تايپه هم گروه است و در گروه B نيز تيم هاي افغانستان، چين، ژاپن، کره، تايلند و امارات حضور دارند.
رقابت هاي بسکتبال با ويلچر قهرماني آسيا و اقيانوسيه با امتياز کسب سهميه بازي هاي پارالمپيک 2016، از 18 تا 25 مهر به ميزباني ژاپن برپاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن