تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810034456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره با معتبرترين کلوپ‌هاي P&I در خصوص بيمه‌اي نفت‌کش‌هاي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۴ب.ظ)
مذاکره با معتبرترين کلوپ‌هاي P&I در خصوص بيمه‌اي نفت‌کش‌هاي ايران موج - مدير ارشد شرکت ملي نفت‌کش ايران در خصوص پوشش بيمه‌اي نفت‌کش‌هاي ايران پس از لغو تحريم‌ها، گفت: در زمينه پوشش‌هاي بيمه‌اي تاکنون با دو شرکت انگليسي و يک شرکت سوئدي که از معروف‌ترين و معتبرترين کلوپ‌هاي P&I هستند، مذاکراتي انجام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، نصرالله سردشتي، مدير ارشد شرکت ملي نفت‌کش ايران، با اشاره به سفر مقامات شرکت‌هاي صاحب‌نام و معتبر بزرگ بين‌المللي از انگليس، نروژ، سوئد، ايتاليا، چين، کره، تايوان و هند به ايران و مذاکره با شرکت ملي نفت‌کش، اظهار داشت: شرکت‌هاي مذکور در زمينه اجاره کشتي، بيمه، تأمين سوخت و ارائه خدمات نمايندگي در بنادر فعاليت مي‌کنند.
وي با اشاره به علاقه و تمايل شديد شرکت‌هاي خارجي به از سرگيري روابط و همکاري‌هاي گذشته با شرکت ملي نفت‌کش ايران، افزود: شرکت‌هاي مورد اشاره در گذشته و قبل از اعمال تحريم‌ها روابط و همکاري گسترده‌اي با شرکت ملي نفت‌کش ايران داشتند.
مدير بازرگاني شرکت ملي نفت‌کش ايران درباره مذاکرات انجام شده در خصوص پوشش بيمه‌اي کشتي‌ها پس از لغو تحريم‌ها نيز گفت: در زمينه پوشش‌هاي بيمه‌اي تاکنون با دو شرکت انگليسي و يک شرکت سوئدي که از معروف‌ترين و معتبرترين کلوپ‌هاي P&I هستند و از اعضاي گروه موسوم به I.G.I محسوب مي‌شوند و در زمينه صدور پوشش‌هاي بيمه‌اي خسارت و غرامت (P&I) فعاليت مي‌کنند، مذاکره و گفت‌وگو داشته‌ايم علاوه بر اين ديدار و مذاکراتي را نيز با مقامات يک شرکت فعال در زمينه بيمه بدنه و ماشين‌آلات کشتي انجام داده‌ايم.
سردشتي اضافه کرد: مذاکراتي را نيز با شرکت‌هاي بزرگ اروپايي فعال در زمينه اجاره کشتي که داراي شعبات متعدد در خاور دور بوده و درگذشته با ما همکاري داشته‌اند و همچنين دو شرکت بزرگ فعال در سوخت‌رساني به شناورها انجام داده‌ايم که البته اين شرکت‌ها نيز با جديت و علاقه، ازسرگيري همکاري‌هاي خود با شرکت ملي نفت‌کش ايران را دنبال مي‌کنند.
وي در ارزيابي مذاکرات انجام شده و ديدارهاي صورت گرفته با شرکت‌هاي خارجي خواهان همکاري با شرکت ملي نفت‌کش ايران، افزود: با توجه به ديدارها و گفت‌وگوهاي انجام شده و همچنين شرکت در سمينارهاي مختلفي که با حضور مالکان، اجاره‌کنندگان، بيمه‌گران، ميان گران کشتي و شرکت‌هاي خارجي فعال در زمينه خدمات کشتيراني برگزار شده، روند تحولات آتي را مثبت ارزيابي مي‌کنيم.
مدير بازرگاني شرکت ملي نفت‌کش ايران ادامه داد: بديهي است که اجرايي شدن اين مذاکرات و تجديد فعاليت شرکت ملي نفت‌کش ايران در عرصه بين‌المللي، مشروط به رفع تحريم‌ها است البته اين شرکت نيز مجدانه موضوع را پيگيري مي‌کند.
به گزارش شرکت ملي نفت‌کش، سردشتي با بيان اينکه اميد مي‌رود با اجرايي شدن برجام و لغو تحريم‌ها، کشور در مسير سياسي تازه و نويني قرار گيرد، تأکيد کرد: شرکت ملي نفت‌کش ايران که به دليل تحريم‌ها در شرايط محدودکننده‌اي قرار گرفته، خواهان آن است که وضعيت فعلي پايان يابد و بتواند همانند گذشته به عرصه بين‌المللي باز گردد و فعاليت‌هاي قبلي را خود در اين عرصه با جديت و شدت بيشتري از سرگيرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن