تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820845461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ اژه ای درباره ارتباط مرتضوی در پرونده زنجانی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پاسخ اژه ای درباره ارتباط مرتضوی در پرونده زنجانی
سخنگوی قوه قضائیه با تأکید بر نبود هرگونه پرده‌پوشی در خصوص اعلام آرای پرونده‌های بدهی‌های بانکی گفت: سعید مرتضوی در پرونده بابک زنجانی در خصوص قرارداد با تأمین اجتماعی متهم نیست.
آفتاب : حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هشتاد و ششمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر وضعیت بدهی‌های بیش از 100 میلیونی بانکها و چرایی اعلام نشدن نتایج آنها گفت: مواردی که قطعی شود از طریق سایت یا رسانه‌ها اعلام می‌شود و مطمئن باشید بعد از قطعیت احکام، هیچ تصمیمی برای پرده‌پوشی وجود ندارد.

اژه‌ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر همزمان شدن موضوع تخلف بابک زنجانی در رابطه با تأمین اجتماعی و پرونده مرتضوی در این ارتباط و امکان احضار مرتضوی به عنوان متهم در پرونده زنجانی، گفت: این موضوع بستگی به تشخیص دادسرا دارد، اگر دادسرا تشخیص دهد که سر سازمان کلاه گذاشته شده است، تقصیری متوجه سازمان تأمین اجتماعی نیست و نه تنها متهم نیست، بلکه می‌تواند شاکی شده و خواستار بازگرداندن ملک شود.

به گزارش فارس، سخنگوی قوه قضائیه افزود: اما اگر ثابت شود تبانی بین خریدار و فروشنده وجود داشته است، در این صورت این اقدام مورد بررسی قرار می‌گیرد و تبعات خاص خود را خواهد داشت، اما در کیفرخواست گفته شده است کلاه بر سر سازمان تأمین اجتماعی رفته است.



تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن