تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819916900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بازگشايي معابر شهري مطالبات به حق مردم را پرداخت مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۷ب.ظ)
شهردار قم: در بازگشايي معابر شهري مطالبات به حق مردم را پرداخت مي‌كنيم موج - قم - شهردار قم با اشاره به اينكه براي توسعه و آباداني شهر و حل مشكلات شهري نيازمند بازگشايي معابر در نقاط مختلف هستيم، گفت: در اجراي پروژه‌هاي شهري مطالبات به حق مردم پرداخت مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، شهردار قم در ديدار با آيت‌الله حائري شيرازي به ارائه گزارشي از وضعيت اجراي پروژه‌هاي عمراني و اقدامات صورت گرفته از سوي مديريت شهري پرداخت.
وي با اشاره به اجراي پروژه‌هاي شهري در بخش‌هاي مختلف بيان كرد: اجراي اين پروژه‌ها نيازمند تملك املاك است و در صورت همكاري شهروندان روند اجراي پروژه‌ها با سرعت بيشتري دنبال مي‌شود.
سقاييان‌نژاد ادامه داد: در بازگشايي معابر و تملك املاك اصل را بر توافق و تعامل با مردم قرار داده‌ايم و مطالبات به حق مردم را پرداخت مي‌كنيم.
وي گفت:‌ البته در جاهايي كه همكاري لازم صورت نگرفته و اين مسأله موجب تضييع حقوق ديگر شهروندان شود از ابزارهاي قانوني كه در اختيار داريم براي اجراي پروژه‌هاي عمراني و رفع معارضان اقدام خواهيم كرد.
سقاييان‌نژاد ادامه داد: رهبري تاكيد دارند كه وقتي پروژه‌اي حتي از سوي دفتر ايشان به طور مثال در قم قرار است اجرا شود طبق قانون عمل شده و تمام مسائل قانوني لحاظ شود و بايد اين رويكرد براي همه مردم و نهادها حجت باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن