تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادران گیلانی قصه گویی می آموزند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مادران گیلانی قصه گویی می آموزند قصه یکی از میراث های کهن جامعه بشری است که در هر شرایط و روزگار، به نسل ها منتقل می شود و بر همین اساس به تلاش اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان دوره آموزش قصه گویی ویژه مادران اعضای کودک در استان برگزار می شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۹ مهر ساعت 13:47

خبرگزاری پانا+مادران

به گزارش پانا از گیلان،معاون اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان ضمن اعلام این خبر افزود: قصه، علیرغم پیدایش رسانه های دیداری، شنیداری و تصویری، نه تنها ارزش و جایگاه خود را حفظ نموده، بلکه به کمک آن ها نیز آمده است؛ به طوریکه بسیاری از رسانه ، بدون قصه امکان ادامه حیات ندارند.
زهرا بدن آرا  افزود: در همه جوامع، بخش مهمی از تعلیم و تربیت کودکان به عهده قصه است و هرچه استفاده از داستان های مناسب برای کودکان بیشتر باشد، تأثیر آن ها در فرآیند یادگیری و یاد دهی افزون تر خواهد بود و دستیابی به اهداف، بهتر و سهل تر می شود.
وی ادامه داد: برای آشنایی با معیارهای انتخاب قصه مناسب، باید اصول قصه و ساختار آن را شناخت، سپس با تجزیه و تحلیل هر قصه از نظر عناصر ساختاری، قصه را براساس موقعیت و شرایط محتوای آموزشی، مورد استفاده قرار داد.
وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی یک روزه انتقال تجارب کتابداران آموزش دیده به مادران و آشنایی مادران با شیوه های قصه گویی است و در این دوره ضمن بهره گیری از تجارب کتابداران آموزش دیده این بخش، مهارت قصه گویی مقدماتی و پیشرفته، دوره آموزش مهارت قصه گویی برای مادران اعضای کودک کتابخانه های عمومی برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: این دوره ها به صورت استانی توسط ادارات کل کتابخانه های عمومی و از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود و مربیان این دوره 67 نفر از کتابداران بخش کودک هستند که در فروردین ماه امسال، دوره آموزش مقدماتی مهارت قصه گویی را نزد استاد مصطفی رحماندوست فرا گرفته اند.
وی ادامه داد: قصه ها، در زمینه اصلاح رفتاری کودکان کاملا موثر هستند و به طبع استفاده از پندها و صفات توصیه شده قرآنی به عنوان محور موضوعی قصه، اثر بخشی بیشتری خواهد داشت.
دوره آموزشی قصه گویی ویژه مادران اعضای کودک کتابخانه های عمومی گیلان سه شنبه 21 مهرماه در کتابخانه عمومی خاتم الانبیا(ص)رشت برگزار می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن