تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820174902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش پیشگیری از طلاق آبان ماه در تفرش و مهاجران برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی: همایش پیشگیری از طلاق آبان ماه در تفرش و مهاجران برگزار می‌شود معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی از برگزاری همایش پیشگیری از طلاق در شهرهای تفرش و مهاجران در آبان ماه خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۹ مهر ساعت 13:36

خبرگزاری پانا+همایش پیشگیری از طلاق آبان ماه در تفرش و مهاجران برگزار می‌شود

 
به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، کیانوش امینی اظهار داشت: با اجرای موفق طرح طلاق در شهرهای خنداب و شازند ماه آینده شاهد برگزاری این همایش در شهرهای تفرش و مهاجران خواهیم بود.
وی ادامه داد: همایش پیشگیری از طلاق با هدف کاهش آمار طلاق در استان و آگاه سازی جوانان در رابطه با انتخاب صحیح و فراگیری مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود. معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی همچنین از برگزاری همایش کشوری کارزار شیشه به میزبانی اراک خبر داد و اظهار داشت: این استان سال گذشته طرح پایلوت کارزار رسانه‌ای با اولویت شیشه را برگزار کرد که طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته رضایت‌مندی بالایی را به همراه داشته است. امینی ابراز داشت: در پی اجرای موفق این طرح، همایش کشوری کارزار شیشه با هدف آگاهی بخشی به جوانان از عواقب سوء مصرف مواد مخدر به ویژه شیشه هفته جاری در اراک برگزار خواهد شد. وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری ژنتیک بیان کرد: به منظور سالم سازی نسل آینده طرح پایلوت غربالگری ژنتیک ویژه دانش‌آموزان از اواخر مهر ماه به اجرا در خواهد آمد و طی آن دانش‌آموزان از سنین پایه زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت. معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی همچنین با اشاره به اجرای طرح غربالگری شنوایی اضافه کرد: طرح غربالگری شنوایی در سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته با جدیت به اجرا در آمد که طی آن استان موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد. امینی ابراز داشت: در شش ماهه نخست سال جاری این طرح با پوشش 95 درصدی نوزادان و پیگیری صد درصدی نوزادان مشکوک به اجرا در آمده است. وی اجرای طرح آموزش شیوه فرزندپروری، آموزش مهارت‌های زندگی به زندانیان، ساماندهی روانشناسان به منظور تربیت نیروی متخصص در هنگام بروز حوادث، استفاده از توان نیروهای داخل استان در هنگام برگزاری همایش‌ها و سمینارها به منظور کاهش هزینه‌ها و... را از برنامه‌های اولویت‌دار این معاونت عنوان کرد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن