تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضاي شوراي اسلامي شهر با تفاهم و همدلي گره گشاي کار مردم باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۴ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در لرستان: اعضاي شوراي اسلامي شهر با تفاهم و همدلي گره گشاي کار مردم باشند موج - خرم آباد - نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد گفت: انتظار داريم اعضاي شوراي اسلامي شهر با تفاهم و همدلي ضمن توسعه شهر، گره گشاي کار مردم باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد که در جمع اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار خرم آباد سخن مي گفت، خاطرنشان ساخت: تفاهم، همدلي و گذشت در بين اعضاي شورا مي تواند نقش مهمي در توسعه و آباداني خرم آباد داشته باشد.
شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم آباد، با حضور در بيت نماينده ولي فقيه و امام جمعه معزز شهرستان خرم آباد با ايشان ديدار و گفت و گو کردند. حجت الااسلام والمسلمين احمد ميرعمادي ضمن تبريک به هيات رئيسه جديد شوراي اسلامي شهر، تغيير و تحول را در جهت سرعت بخشيدن به کارها مثبت دانست و بيان کرد: اگر جا به جايي و تغييرات در مسيري باشد که کارها با سرعت انجام شود و اثرات خود را در جامعه نمايان سازد، ايرادي نيست. نماينده ولي فقيه در استان حمايت از شوراي اسلامي شهر و شهرداري را ضروري برشمرد و عنوان کرد: خدمات شورا و شهرداري جاي تقدير دارد و حمايت از آنها ضروري است. ايشان با بيان اين جمله که از شما انتظار داريم در مدت زمان باقي مانده مسووليت خود چند کار بزرگ و ماندگار بر جاي بگذاريد، اظهار داشت: در صورتي که اقدامات شما با تفاهم، گذشت و همدلي انجام شود، رضايت مندي بيشتر شهروندان را نيز به دنبال خواهد داشت. امام جمعه شهرستان خرم آباد در بخش هاي ديگري از سخنان خود لزوم توجه به معماري اسلامي را در ساخت و سازها با اهميت و لازم دانست.
رئيس شوراي اسلامي شهر نيز با اشاره به تاکيد نماينده ولي فقيه مبني بر ساماندهي مبلمان شهري و امور زيربنايي عنوان کرد: ساخت و بهره برداري از پارک هاي محله اي، توسعه فضاي سبز، تاسيس سازمان فرهنگي ورزشي و... از جمله اقدامات ارزشمند شورا و شهرداري محسوب مي شود. حسن آذري با بيان اينکه شوراي شهر نهادي مردمي است، افزود: اعضاي شوراي شهر به خوبي بر اين نکته واقف هستند که فضاي شوراي شهر فارغ از رنگ و بوي سياسي است و شورا يک نهاد مردمي مي باشد. رئيس شوراي اسلامي شهر در خصوص تعداد جلسات رسمي و غير رسمي همچنين کميسيون هاي مختلف شورا شهر نيز توضيحاتي بيان کردند. آذري در خصوص اقدامات اعضاي شوراي شهر در خصوص ورزش خاطرنشان ساخت: با حضور افراد ورزشي در ترکيب شوراي اسلامي شهر براي اولين بار شاهد اقدامات و حمايت بيشتري از ورزش و ورزشکاران هستيم.
شهردار خرم آباد در ابتداي سخنان خود با اشاره به اين موضوع که شايد تا چند ماه قبل وضعيت نظافت و جمع آوري زباله ها به سختي انجام مي شد، گفت: خوشبختانه با مجوزهاي صادر شده از جانب شوراي شهر توانستيم 18 خودرو و 250 نفر را توسط بخش خصوصي به واحد خدمات شهري شهرداري تزريق کنيم که اين امر در نظافت و جمع آوري هر چه بهتر زباله ها تاثير به سزايي داشته است.
يحيي عيدي بيرانوند افزود: بسيار خرسند هستيم که حتي يک متر نيز تغيير کاربري فضاي سبز نداشته ايم .و مفتخريم که در همين مدت به اندازه ي تمام عمر شهرداري اقدام به کاشت فضاي سبز نموده ايم.شهردار خرم آباد ميزان کاشت فضاي سبز تا به امروز را 30 هکتار اعلام کرد. وي از طرحي جهت توسعه ي 80 هکتاري فضاي سبز در آينده اي نزديک خبر داد. عيدي بيرانوند در بخش هاي ديگري از سخنان خود در خصوص اقدامات شهرداري به مواردي چون لکه گيري و آسفالت خيابان هاي اصلي، ساماندهي مناطق حاشيه نشين با هزينه اي بالغ بر سه ميليارد تومان، راه اندازي خط ويژه تاکسي، ساخت پارک هاي محله اي در سطح شد، قرارداد طرح جامع حمل و نقل، کارخانه کمپوست و... اشاره کرد.
جافر وفايي عضو شوراي اسلامي شهر خرم آباد با بيان اين جمله که شوراي شهر اقدامات مثبت و خوبي طي دو سال گذشته داشته است، عنوان ساخت: به رغم اقدامات خوب شوراي شهر ،متاسفانه انعکاس فعاليت هاي ما به گوش مردم نمي رسد. در تمامي مناطق سطح شهر اقدامات موثر اعضا و شهرداري نمود بارزي دارد. وي در ادامه از برگزاري مسابقات ورزشي تحت عنوان جام فجر در سال گذشته بيان کرد: در مسابقاتي که سال گذشته شوراي شهر و شهرداري برگزار کردند بالغ بر سه هزار ورزشکار و مربي در چند رشته ورزشي با هم به رقابت پرداختند که اين آمار بسيار قابل توجه و مهم است. وفايي از نماينده ولي فقيه در استان درخواست کرد با توجه به قول مساعد استاندار در خصوص تخصيص 50 درصد از اعتبارات ساخت يک فرهنگ سرا در خرم آباد، مشکل زمين اين پروژه ي را از طريق اداره راه و شهرسازي حل و فصل نمايند.
تنها بانوي عضو شوراي اسلامي شهر نيز در سخناني کوتاه اظهار داشت: وقتي با مردم هم کلام مي شويم اکثرا از اقدامات شورا و شهرداري اعلام رضايت مي کنند،که اين رضايت مندي باعث مي شود ما در شوراي اسلامي شهر، با دقت و تلاش دو چندان جهت رفاه شهروندان کوشش نماييم.فرشته طهماسبي در ادامه گفت: با توجه به نزديک شدن ايام محرم و اينکه مردم لرستان ،مردمي بسيار مذهبي هستند و هميشه نسبت به ائمه ارادت خاصي داشته اند، جهت برگزاري آيين گل مالي روز عاشورا تمهيدات لازم در نظر گرفته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن